Ik wel! Wormen lokkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet je trouwens waarom vogels dat doen ?
Ja dan komen de wormen naar boven en dan hapquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet je trouwens waarom vogels dat doen ?
Ik dacht dat ze nodig moesten plassenquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan komen de wormen naar boven en dan hap
Dat doen kinderen welquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nodig moesten plassen
Jaaaquote:
Toen ik twee jaar was stond ik ook altijd met mijn regenlaarsjes te stampen op het terrein van de campingquote:
Wij deden het vroeger ook als mijn vader en broers gingen vissenquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar was stond ik ook altijd met mijn regenlaarsjes te stampen op het terrein van de camping![]()
Veel wormen dat ik ving. Ze hebben me zelfs op de foto gezet met een bak wormen in mijn handjes
Kreeg je thuis zo weinig te eten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar was stond ik ook altijd met mijn regenlaarsjes te stampen op het terrein van de camping![]()
Veel wormen dat ik ving. Ze hebben me zelfs op de foto gezet met een bak wormen in mijn handjes
Ik weet niet waarom maar ik vond het geweldigquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Wij deden het vroeger ook als mijn vader en broers gingen vissen
Mijn opa stopte iets met stroom erop in de grond. Poef daar waren zequote:Op woensdag 20 juli 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vond het geweldigNiet eens om te vissen gok ik
lolquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa stopte iets met stroom erop in de grond. Poef daar waren ze
Het dynamiet was op?quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa stopte iets met stroom erop in de grond. Poef daar waren ze
Ik denk niet dat een betere manier was. Wel met vissenquote:
Oh wauwquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger een tijdje apparatuur staan plaatsen om dynamiet ontploffingen te registreren dat in de grond was gestopt
Miep miepquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik heb vroeger een tijdje apparatuur staan plaatsen om dynamiet ontploffingen te registreren dat in de grond was gestopt
quote:
Maar dan kun je ze soms doormidden steken ... sws is dit dierenmishandelingquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:20 schreef Chanel5 het volgende:
Een schep in de grond steken en daar heen een weer mee gaan werkte altijd als wij wormen wilden hebben om te vissen.
Ik weet uit ervaring dat die twee helften blijven levenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze soms doormidden steken ... sws is dit dierenmishandeling
Vissen ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze soms doormidden steken ... sws is dit dierenmishandeling
Dat jaquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook ... maar er wordt met verschillende maten gemeten
nee nach 2 dagen kommen ze op datquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
26 hier ... is je afstandsbediening gefixed?
Koop gewoon zoietsquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach 2 dagen kommen ze op dat
het gaat niet programmieren
Lekker groeten prutje hier wat wok en tomaten saus. Wat knoflook en ik heb per ongeluk een teen heel door de groente gegooid. Die kom ik vanzelf wel tegen, geen tandarts afspraak morgen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
Dan maar een maaltijd salade met tonijn gemaakt
quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Ik slaap al leuke Sly!Ja klopt, het was inderdaad het cafe waar Amelie Poulain altijd kwam, Cafe Des Deux Moulins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy in mijn herinnering was het in het cafe van Amelie. Amelie.![]()
Maar welk cafe was het precies?
Dat jij dat nog weetBen jij inmiddels nog geen 40? Dan is je geheugen nog in prima conditie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
heb ik gisteren bestellt kommt freitagquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop gewoon zoiets
https://www.amazon.nl/Ver(...)f=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅīÕŅ&crid=1TXTLX6JBPDW5&keywords=panasonic+remote+control+blue+ray&qid=1658334914&sprefix=panasonic+remote+control+blueray%2Caps%2C171&sr=8-1
Daar hou ik nooit rekening mee, maar daarom hadden we vroeger thuis nooit knoflook... Ik werd hier ooit een keer behandeld door een Spaanse tandartse en die had echt wel knoflook gegeten ..quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker groeten prutje hier wat wok en tomaten saus. Wat knoflook en ik heb per ongeluk een teen heel door de groente gegooid. Die kom ik vanzelf wel tegen, geen tandarts afspraak morgen.
Ik welquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hou ik nooit rekening mee, maar daarom hadden we vroeger thuis nooit knoflook... Ik werd hier ooit een keer behandeld door een Spaanse tandartse en die had echt wel knoflook gegeten ..
Kijk top ... Hoop dat ie gaat werkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik gisteren bestellt kommt freitag
van Persiequote:Op woensdag 20 juli 2022 18:40 schreef mario390 het volgende:
orf nu gewezen de 10 mooisten goals
wat denk je wat op 1 is ?
Wat is zo moeilijk aan een afstandsbediening.quote:
compatibilteitquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is zo moeilijk aan een afstandsbediening.
Op het juiste knopje drukken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is zo moeilijk aan een afstandsbediening.
Oh van dit EK .... die van Oostenrijk?quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee he bij de meiden zijn we
of niet ?
Die haalt je zo uit de puree.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is de beste universeel en voor sommige rete handig[ link | afbeelding ]
Klik het aan en blijf lekker thuisquote:
Succes!quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
deze heb ik bestellt de is bijna original
[ afbeelding ]
je moet de nr van je gerät kijken sonst werd nietquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is de beste universeel en voor sommige rete handig[ link | afbeelding ]
Bergkampquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:40 schreef mario390 het volgende:
orf nu gewezen de 10 mooisten goals
wat denk je wat op 1 is ?
dan gaat ie wel werken ... of de infrarood ontvanger van de blu ray moet kapot zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
deze heb ik bestellt de is bijna original
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |