SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Bedankt, ben ik zekerquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:09 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, de airco is duidelijk weer aangezet buiten zo te voelen. En de stortbuien zullen later vandaag ook wel arriveren.
Jullie hebben het overleefd, 48 uren aan hitte. Trots mogen jullie zijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint wel steeds benauwder te worden hierquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:24 schreef dick_laurent het volgende:
Is nu bijna 24 graden hier. En voelt idd gewoon koel. Toch mooi hoe je perceptie van warmte verandert na zulke hete dagen.OPBOKKEN MET DIE KOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als dat lokaal in Den Haag is, dan vind ik het primaquote:
Had buien des doods verwacht. Dit is wat gespetter zo te zienquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:47 schreef beantherio het volgende:
De eerste buien zijn al zichtbaar op de radar.
Zat je gisteren ook in de bootquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:51 schreef Resistor het volgende:
Temperatuur is lekker, jammer van de wind (Amsterdam noord, aan het IJ)
In de romp van het schip is het nog wel warm
De buien des doods komen ook nog wel: het is nog vroeg. Eerst alvast een paar buien des lichte hoofdpijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Had buien des doods verwacht. Dit is wat gespetter zo te zien
Iemand woont vlak naast waterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |