Lekker afkoelenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:05 schreef Lonaa het volgende:
Oh er komt een bui. Boven Enschede. Mokerveel regen volgens buienradar en toevallig moet ik dan op de fiets. Top.
Ik had al veel over je gehoord zegt die danquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker daarna soort van zakelijke kennismaking.![]()
Kun je laten zien dat je een onverschrokken persoonlijkheid hebt die nergens voor terugdeinst en tot het uiterste gaat voor klantenquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker daarna soort van zakelijke kennismaking.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had al veel over je gehoord zegt die dan
Wajoooquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:10 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die moffen beginnen dankzij het dreigende gastekort alvast met stoken.
Een goede split unit doet wonderen. Al had die gister ook wel moeite om het koud te trekken, duurde meer dan een uur.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:09 schreef etuiedelapiel het volgende:
Je ziet het op die lijn ook helemaal niet afkoelen. Wordt weer een plaknacht
Het wordt weer een plaknacht. Maak je borst maar nat.quote:
Het valt hier aan de kust wel mee met 23 graden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het wordt weer een plaknacht. Maak je borst maar nat.
Donderdag op vrijdag zal je voor het eerst weer fatsoenlijk kunnen slapen.
Ja, jullie hebben geluk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Het valt hier aan de kust wel mee met 23 graden.
regen zal wel meevallen en de onweer tegen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)nce-modelbeoordeling
De mensen van KNMI hebben er ook moeite mee
Nope, vol enthousiasme alles open gegooid maar helaas. Bah.quote:
Heb ik ook gedaan. Genotquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:17 schreef beantherio het volgende:
In omgeving Zwolle koelt het toch ook wel lekker af. Het voelt nu al beter dan de 25 graden die het zou moeten zijn. We moeten nog wel even wachten op de regen dus dikke prima. De ramen kunnen alvast open.
Bij mij is het zowel boven als beneden nog steeds 28 graden dus hier maakt het sowieso niets uit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. GenotOndanks dat het nog 26 graden is buiten.
Deze actquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:50 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme schiet eens op met die buien. Kots begint mij de mond in te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |