Gister exact hetzelfde maar dan met 25/26 graden. Vooruitgang!quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:22 schreef VacaLoca het volgende:
Bizar wel dat het zo om twaalf uur 20 graden is en dat dan tot 20:00 het 19/20 graden blijft. Lekker constant.
De Duitsers hebben het ingepiktquote:Op woensdag 20 juli 2022 23:58 schreef warhamstr het volgende:
Wat een stomme onzin met die regen... We zitten er precies links naast :/
Hier gaat het 'm ook niet worden zo te zien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:58 schreef warhamstr het volgende:
Wat een stomme onzin met die regen... We zitten er precies links naast :/
Hier in Twente stevige woeiquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:59 schreef MissHobje het volgende:
Beetje regen in De Bilt en een zuchtje verkoeling
Ja same, bloedheet nog binnen, krijg het niet weg. Ik zet mijn hoop op de nacht van donderdag naar vrij, dit wordt niets.quote:Op donderdag 21 juli 2022 01:50 schreef Minimunt het volgende:
Nou jongens. Wat een verschrikkelijke nacht. Kon niet slapen door de warmte en luchtvochtigheid. Nu maar tv kijken en zo richting Schiphol zonder slaap. Moest sowieso om half 3 opstaan.
Ik heb alles opengezet. Nu genieten van de regen vanuit bedquote:Op donderdag 21 juli 2022 02:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja same, bloedheet nog binnen, krijg het niet weg. Ik zet mijn hoop op de nacht van donderdag naar vrij, dit wordt niets.
Geen druppel hier gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 02:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb alles opengezet. Nu genieten van de regen vanuit bed
Walgelijk, vond het erger dan gisternacht, toen ben ik nog onder mijn dekbed gekropen. Alles open en het is inmiddels in huis afgekoeld tot een heerlijke 28 gradenquote:Op donderdag 21 juli 2022 01:50 schreef Minimunt het volgende:
Nou jongens. Wat een verschrikkelijke nacht. Kon niet slapen door de warmte en luchtvochtigheid. Nu maar tv kijken en zo richting Schiphol zonder slaap. Moest sowieso om half 3 opstaan.
Gaat al hard, 24.5 graden nuquote:Op donderdag 21 juli 2022 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, dat was de neerslag, 3.3 mm maar liefst. Er stond gisteravond tussen 0:45 en 3:30 5 mm per uur, minstens. Maar goed, de hitte is weg en de boel staat open. Nu 27.5 graden in huis, hoop de 23 te halen voor 9 uur, dan moet ik werken.
Lol, vergeleken met de 26 graden van di-wo en de 20 van afgelopen nacht is 14 bijna standje bevriezenquote:Op donderdag 21 juli 2022 07:39 schreef Starhopper het volgende:
14 graden is volgens het KNMI geen afkoeling
Komende nacht wordt het overal droog. Het koelt nauwelijks af, de minima liggen rond 14°C. Landinwaarts staat er weinig wind, langs de kust is de wind noordwest en matig.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |