Zag dat hij is overgestapt naar PSGquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zag dat hij is overgestapt naar PSG
Leuk centenbakkie heeft hij.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef over_hedge het volgende:
Die nieuwe Ajax host vind ik wel een stuk minder. Niet dat het heel boeiend is. Maar toch
Ook was David betrokken bij de Ajax Podcast, waar hij samen met Eyong Enoh het vaste presentatieduo vormde.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet er nog naar kijken, maar niets zal meer cringe zijn dan David The Host. Het toppunt van geforceerd en over the top, zo walgelijk Amerikaans.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
Taylor lijkt me gewoon basisklant. En Ajax zal vast nog wel voor een rechtsback kijken, want Rensch/Klaiber is het gewoon niet.
Blind inpassen wordt geen sinecure, maar het moet wel gebeuren.
Geen rechtsback, geen middenvelder zo te lezenquote:Volgende targets
,,We zitten ook nog wel te kijken naar een targetman voor in de spits. Een rechtsback? Deze voorbereiding is ook bedoeld om dat soort dingen uit te vinden. We hebben vertrouwen in degenen die er nu zijn.
Vind dit eigenlijk best lezen als: zien of Rensch en Klaiber het aankunnen en anders schakelen we over.quote:Op donderdag 21 juli 2022 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Geen rechtsback, geen middenvelder zo te lezen
Middenvelder lijkt mij ook vrij overbodig momenteel. Rechtsback is wel nodig inderdaad, maar ik vrees dat Ajax niet alleen maar wilt kopen. Slecht signaal richting je eigen jeugd, al blijf ik dat een bs argument vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Geen rechtsback, geen middenvelder zo te lezen
Klaiber kan er weinig van en dat is geen eigen jeugd dus die vervangen is niks is mee, Rensch vind ik wel jammer dat het er niet (meer) uitkomt want het is toch een hele complete voetballerquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Middenvelder lijkt mij ook vrij overbodig momenteel. Rechtsback is wel nodig inderdaad, maar ik vrees dat Ajax niet alleen maar wilt kopen. Slecht signaal richting je eigen jeugd, al blijf ik dat een bs argument vinden.
Keihard hopen dat ze Blind centraal achterin zetten ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
Taylor lijkt me gewoon basisklant. En Ajax zal vast nog wel voor een rechtsback kijken, want Rensch/Klaiber is het gewoon niet.
Blind inpassen wordt geen sinecure, maar het moet wel gebeuren.
kan best wel tegen veel tegenstanders maar dan is het meer een 3-4-3 met Blind in een vrije rolquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Keihard hopen dat ze Blind centraal achterin zetten ja.
Met twee mandekkers? Denk dat dat een moeilijk verhaal gaat worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan best wel tegen veel tegenstanders maar dan is het meer een 3-4-3 met Blind in een vrije rol
Eigenlijk vind ik dat EtH moreel verplicht is Klaiber mee te nemen ipv ons zo op te zadelen met middelmaatquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaiber kan er weinig van en dat is geen eigen jeugd dus die vervangen is niks is mee, Rensch vind ik wel jammer dat het er niet (meer) uitkomt want het is toch een hele complete voetballer
in principe speelde Ajax vorig seizoen ook vaak met Martinez links in de zone Timber rechts en Alvarez er voor, de backs stonden dan dermate hoog dat je dat amper nog backs kon noemenquote:Op donderdag 21 juli 2022 09:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met twee mandekkers? Denk dat dat een moeilijk verhaal gaat worden.
En daarom is een type Alvarez zo ontzettend belangrijk in zo'n speelwijze.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe speelde Ajax vorig seizoen ook vaak met Martinez links in de zone Timber rechts en Alvarez er voor, de backs stonden dan dermate hoog dat je dat amper nog backs kon noemen
Eens. Bonus als ie iets beter zou zijn aan de bal, maar elk (aanvallend) team heeft zo een stofzuiger / balafpakker / in de weg loper nodig. Niet voor niets dat ie steeds weer opgesteld wordt in de meest lastige wedstrijden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
En daarom is een type Alvarez zo ontzettend belangrijk in zo'n speelwijze.
Je kan alleen niet met Taylor, Klaassen en Alvarez op het middenveld spelen. Dus er zullen een aantal harde keuzes gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 09:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
En daarom is een type Alvarez zo ontzettend belangrijk in zo'n speelwijze.
Als een jeugdspeler toch beter blijkt komt die er vanzelf in zoals met Mazraoui (en Rensch toen die nog goed wasquote:Op donderdag 21 juli 2022 08:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Middenvelder lijkt mij ook vrij overbodig momenteel. Rechtsback is wel nodig inderdaad, maar ik vrees dat Ajax niet alleen maar wilt kopen. Slecht signaal richting je eigen jeugd, al blijf ik dat een bs argument vinden.
Fitz Jim is toch een 6.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als een jeugdspeler toch beter blijkt komt die er vanzelf in zoals met Mazraoui (en Rensch toen die nog goed was), maar je kunt niet met gokjes het seizoen ingaan.
Dat hoeft op rechtsback geen betoog. Maar op het middenveld vind ik dat eigenlijk ook wel. Nummer 10 is wel bezet, maar daarachter heb je als meest controlerende Alvarez waar geen backup (want Blind kan dat absoluut niet) voor is en daarnaast moeten we dan maar hopen dat Taylor blijkt te voldoen en/of dat Kudus ineens fit blijft én op die positie uit te voeten kan. Ik vind het mager hoor.
dat lijkt me ook, dus in principe doorgaan zoals het met Martinez was, dan kom je toch weer op lb uit voor Blind met als backup Wijndalquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ze zullen Blind vast centraal zetten nadat er net iemand voor een recordbedrag is gekocht.
als ze goed genoeg zijn krijgen ze toch wel de kans maar het is wel een stuk moeilijker dan 5 jaar geledenquote:Op donderdag 21 juli 2022 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heel leuk dat kopen de hele tijd maar laten we wel ook jeugd de kans geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |