quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met nr.33.
Dat kan alleen maar een succes worden
Iemand die even het artikel kan posten?quote:
Dat mag niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Iemand die even het artikel kan posten?
Sananas genotquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lekker man "we gaan alleen nog voor een buitenkansje". Tobias Sana
dat scheelt wel ja, ben benieuwd iig goed dat ze doorpakkenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
10% van de winst dus, helemaal prima.
,Wij kenden hem al, maar zijn profiel was anders. Het principe van spelers achter basisspelers klaarstomen, zoals we bijvoorbeeld met Antony en David Neres gedaan hebben, willen we handhaven. Als je teveel spelers kwijtraakt, moet je soms ook spelers halen die wat duurder zijn, maar Ajax wel meteen een kwaliteitsinjectie geven. Dat doen we met Steven Bergwijn, Owen Wijndal én Bassey.”quote:
Vooral benieuwd naar hoe ze dit met Blind oplossen. Je kunt hem er nog niet uithalen, veel te cruciaal voor de opbouw.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt wel ja, ben benieuwd iig goed dat ze doorpakken
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez? En dan Blind op 6?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
,Wij kenden hem al, maar zijn profiel was anders. Het principe van spelers achter basisspelers klaarstomen, zoals we bijvoorbeeld met Antony en David Neres gedaan hebben, willen we handhaven. Als je teveel spelers kwijtraakt, moet je soms ook spelers halen die wat duurder zijn, maar Ajax wel meteen een kwaliteitsinjectie geven. Dat doen we met Steven Bergwijn, Owen Wijndal én Bassey.”
Klinkt niet als een wissel.
waarom twee man op 6 zetten?quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez en Blind op 6?
Ik verwacht Wijndal Bassie Timber Rensch/aankoop als achterhoede en een puzzel op het middenveld.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie gaat hij slachtofferen dan? Blind niet lijkt me. Alvarez en Blind op 6?
klopt, dat wordt nog best moeilijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar hoe ze dit met Blind oplossen. Je kunt hem er nog niet uithalen, veel te cruciaal voor de opbouw.
Ik vind dat mensen de noodzaak van Alvarez altijd schromelijk onderschatten. Die kale van de pantalic podcast die dan met Taylor - Klaassen - Berghuis wil spelen want dat moet toch gewoon kunnen tegen Cambuur maar ook tegen Benfica? Elke afgeslagen aanval weer een kans voor de tegenstander genot.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop toch niet dat we Blind op het middenveld gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |