quote:1. Peter Wright v Madars Razma
16. Krzysztof Ratajski v Stephen Bunting
8. Jonny Clayton v Rowby-John Rodriguez
9. Dimitri Van den Bergh v Callan Rydz
4. Michael van Gerwen v Adrian Lewis
13. Joe Cullen v Damon Heta
5. James Wade v Martin Lukeman
12. Luke Humphries v Nathan Aspinall
2. Gerwyn Price v Martin Schindler
15. Dave Chisnall v Kim Huybrechts
7. Jose de Sousa v Gabriel Clemens
10. Rob Cross v Chris Dobey
3. Michael Smith v Andrew Gilding
14. Dirk van Duijvenbode v Ryan Searle
6. Gary Anderson v Daryl Gurney
11. Danny Noppert v Brendan Dolan
quote:R1: First to 10 legs
R2: First to 11 legs
QF: First to 16 legs
SF: First to 17 legs
F: First to 18 legs
All games have to be won by two clear legs, with a game being extended if necessary for a maximum of six extra legs before a tie-break leg is required. For example, in a first to 10 legs first round match, if the score reaches 12–12 then the 25th leg will be the decider.
quote:Winner (1) £200,000
Runner-Up (1) £100,000
Semi-finalists (2) £50,000
Quarter-finalists (4) £30,000
Second round (8) £15,000
First round (16) £10,000
Niet te verdragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom probeert deze man toch altijd zo wanhopig alles zo enorm gewichtig te maken. Het is pijltjes gooien, pak bier doe je hand in je broek en ga kijken.
Dat zou een flinke opschudding teweeg brengen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen we Dave Clark weer terugkrijgen als presentator aub?
Hij is toch niet dood?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou een flinke opschudding teweeg brengen.
jij wil MvG niet zien verliezen van Cullen (nah geloof niet echt dat dat gebeurt, al heeft ie t wel altijd lastig tegen Joe, maar allebei niet in vorm)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga kijken of er nog wat slaap in zit.
Vind je Emma Paton zo slecht dan? Vind haar eigenlijk best prettig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen we Dave Clark weer terugkrijgen als presentator aub?
iets te glossy, niet eens vreselijk en stuk beter dan Annemarie vermoed ik (ben haar naam even kwijt) van Viaplay maar als ik Sky Sports kijk - weiger te betalen voor Viaplay - dan hoort Clark daar voor mij bij. Prettige stem, fijne uitstraling.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind je Emma Paton zo slecht dan? Vind haar eigenlijk best prettig.
Hoewel ik weet dat ie t al een paar jaar niet doet hoor, hij ging marathons lopen voor t goede doel geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
iets te glossy, niet eens vreselijk en stuk beter dan Annemarie vermoed ik (ben haar naam even kwijt) van Viaplay maar als ik Sky Sports kijk - weiger te betalen voor Viaplay - dan hoort Clark daar voor mij bij. Prettige stem, fijne uitstraling.
Ah, zo. Snap het wel, maar Clarkey begint wel zichtbaarder last te krijgen van de Parkinson in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
iets te glossy, niet eens vreselijk en stuk beter dan Annemarie vermoed ik (ben haar naam even kwijt) van Viaplay maar als ik Sky Sports kijk - weiger te betalen voor Viaplay - dan hoort Clark daar voor mij bij. Prettige stem, fijne uitstraling.
Dat wist ik niet, dat ie daaraan leed. Dan snap ik wel dat ie paar jaar terug is gestopt. Zonde wel. Ook weer niet de oudstequote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, zo. Snap het wel, maar Clarkey begint wel zichtbaarder last te krijgen van de Parkinson in zijn gezicht.
Snap wat je bedoelt met die verandering in zn gezicht. Jeetje. Heftig wat zo'n ziekte doet.quote:
Van Gerwen v Cullen!quote:
Ik brasillian wax mijzelf wekelijks ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Net zoveel haar als MvG op zn schedel?
Dan is om 11 uur beginnen nog steeds wel laat als je in e 4 uur daarvoor 3 partijen hebt afgewerkt. Maar ze nemen behoorlijk de tijd tussendoor steedsquote:
Nog wel het einde gezien. Ik ga vandaag weer teren op vier uurtjes slaap vrees ikquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jij wil MvG niet zien verliezen van Cullen (nah geloof niet echt dat dat gebeurt, al heeft ie t wel altijd lastig tegen Joe, maar allebei niet in vorm)
Ik denk Dirk eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:42 schreef El-Stinho het volgende:
Gurney v Noppert lijkt me close to call.
Verder verwacht ik Cross, Price en Smith.
Nwah, als het tempo hoog ligt, is Smith in zijn sas. No doubt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk Dirk eigenlijk.
Noppert is ook wel in betere doen dan Gurney.
quote:
113 gemiddeld, die prik hakt er flink in.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:17 schreef The_Undertone het volgende:
Kim Huybrechts vertelt op Vlaamse televisie dat de Sousa zijn mindere form wijt aan zijn boosterprik
Jinx het aub nietquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
De José-revival is wel de surprise van het toernooi tot nu toe.
Michael van Gerwen is 33 jaar jong.quote:
Hes gonna fuck it up. Ik telde die derde dart op tops al buiten het bord.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik durf nog niet te hopen, 6-4 Jizzy @:mani89 .
Natuurlijk wel. Smiss was mokerslecht vdweek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben bang dat Dirk het niet gaat redden.
Verloor bijna van Gilding hou op. POMPED.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Verwacht dat Smith hierover heen gaat denderen>
Do re mi fa sol.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verloor bijna van Gilding hou op. POMPED.
SHUT UP AND DANCE WITH ME.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Smiss dit opkomstnummer heeft, maar oke.
Die Poolse zal het wel uitgekozen hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Past toch totaal niet bij zijn bijnaam en Smiss zelf?
Boh das lekker zo'n Poolsequote:Op woensdag 20 juli 2022 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Poolse zal het wel uitgekozen hebben.
Dit zeg je alleen omdat je mijn voorspelling net hebt gelezen.quote:
Is het bij jou ondanks de temperatuur ook smerig benauwd?quote:
JA.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het bij jou ondanks de temperatuur ook smerig benauwd?
Vd bergh > Wrightquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
Price en Van Gerwen schrijf ik wel op.
Wright wint het denk ik op zijn finishes tegen Van den Bergh.
Van Duijvenbode v Noppert kan alle kanten op.
En hier moet Roland voor wijken. Tragisch.quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:45 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/1q4b9h
#Vlaggetjesdagged #Jerried
ViaPlay dus dan weet het dagjesvolk de weg niet te vinden.quote:
Terwijl er een goede kwaliteit stream is.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ViaPlay dus dan weet het dagjesvolk de weg niet te vinden.
Dartstreams is de ontdekking van de eeuw.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Terwijl er een goede kwaliteit stream is.
Heb het op mijn giga 4k tv scherm.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dartstreams is de ontdekking van de eeuw.
Heerlijk HD-streampje voor op mijn massieve computerscherm. Laptoppie open en genieten maar.
Oh, op de Oled-tv in de woonkamer werkt het ook formidabel. Alleen zou ik dan met meerdere mensen moeten kijken, en ik kijk sport toch het liefst in m'n up.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb het op mijn giga 4k tv scherm.
Genot.
John Part is de beste commentator van het stel.quote:
Dat past niet in het proces van adrenaline vermijden.quote:
Volgens mij werd de deur open gezet toen Wright 18 uit moest gooien. Pijlen zaten heel raar in het bord.quote:
Nee, kloten tafel. Jetten stront, Roethof, Gommers en nog meer aids.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:52 schreef Coco het volgende:
Op1?
@:zipportal
Gisteren Moeke blijkbaar gemist
walgelijkquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, kloten tafel. Jetten stront, Roethof, Gommers en nog meer aids.
Maar toen ging ik ineens meekijken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe kan dit? Dimi was toch down en out!?!??!
Gooide hij tot die 5-1 met ander setje?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
Gewisseld van het gouden setje (lol).
Dan gaat Dimitri toch winnen.
Eerst met het gouden setje.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gooide hij tot die 5-1 met ander setje?
Wint eigenlijk nooit van Wright. Soort angstgegner. Snap wel de enorme spanning.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:22 schreef The_Undertone het volgende:
Vandenbergh lijkt nog meer spaced-out dan anders, geen leuke act eigenlijk
Nee gooit al maanden enorm goed. Won twee World Series events.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:07 schreef Coco het volgende:
Is dit een uitschieter van Dimi, of is hij het hele seizoen al zo goed?
En op TV is hij altijd wel goed.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee gooit al maanden enorm goed. Won twee World Series events.
Ja klopt wel. Alhoewel hij het ook al vrij lang niet laat zien op majors maar das ook het gevolg van pech. Miste de GSoD en het EK afgelopen jaar door resp corona en door vreemde plaatsing van het EK, op het WK een belachelijk finishende duitser, in de PL vorig jaar doordat hij veruit de hoogste gemiddeldes tegen zich kreeg van iedereen. Staat nu veel te laag op de wereldranglijst.quote:
Het WK is een fluke van jewelste door de heer Hempel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Alhoewel hij het ook al vrij lang niet laat zien op majors maar das ook het gevolg van pech. Miste de GSoD en het EK afgelopen jaar door resp corona en door vreemde plaatsing van het EK, op het WK een belachelijk finishende duitser, in de PL vorig jaar doordat hij veruit de hoogste gemiddeldes tegen zich kreeg van iedereen. Staat nu veel te laag op de wereldranglijst.
Sloeg echt nergens op. Als ik Dimitri was had ik alles kapotgemaaktquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het WK is een fluke van jewelste door de heer Hempel.
@:Mani89
Ik ook, dacht ‘kijk het nog even af’ na het uitgaan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:43 schreef Coco het volgende:
Ik schakelde wel op het goede moment in zeg.
weekend genotquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme.
Ik wil slapen, beslis dit nou Dimitri
Je kan naar bed.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij is er blij mee.
Geen emotionele knuffel van Wright en Dimitri helaas
quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
2020 - W
2021 - Runner-up
2022 - SF
Imposante reeks van Van den Bergh op de WMP.
Dat komt dan mooi uit want wij kunnen ook nooit lachen met Pieters act.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:54 schreef The_Undertone het volgende:
Pieter kon er niet mee lachen. Dimi's reactie na de match was leuker dan zijn depri gedoe tijdens
Nee, ik juich tegen clown.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |