Je hebt toch nog homo's en negers om te pesten?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Fattie kids waren altijd ideaal pestmateriaal
Dikzakken zijn leukerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:28 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je hebt toch nog homo's en negers om te pesten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:20 schreef Selenophilia het volgende:
Je wordt echt niet dik van een keertje mac donalds![]()
Dan ga jij toch lekker in een healthy cafetje je kinderen voeren met een quinoa saladeDamn hippie
Mjoah keertje niet, maar mensen die dat elke week doen echtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:20 schreef Selenophilia het volgende:
Je wordt echt niet dik van een keertje mac donalds![]()
Dan ga jij toch lekker in een healthy cafetje je kinderen voeren met een quinoa saladeDamn hippie
Jij houd gezinnen in de gaten hoe vaak ze daar zitten?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:54 schreef miserlou het volgende:
[..]
Mjoah keertje niet, maar mensen die dat elke week doen echt
Zekers.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:55 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Jij houd gezinnen in de gaten hoe vaak ze daar zitten?
Misschien is het een autobiografisch topic, en is TS met terugwerkende kracht boos op zijn eigen ouders, die hem de diabetes en vetzucht er letterlijk al met de paplepel ingegoten hebben?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:55 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Jij houd gezinnen in de gaten hoe vaak ze daar zitten?
Of nooit naar de Mac mocht en nu haat op kinderen die er wel zitten met ouders.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
Misschien is het een autobiografisch topic, en is TS met terugwerkende kracht boos op zijn eigen ouders, die hem de diabetes en vetzucht er letterlijk al met de paplepel ingegoten hebben?
In tegendeel broeder, mijn ouders tefte gewoon het avondeten in de keukenmachine en bakte een normaal bordje vlees, groente en aardappels toen ik kon kauwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
Misschien is het een autobiografisch topic, en is TS met terugwerkende kracht boos op zijn eigen ouders, die hem de diabetes en vetzucht er letterlijk al met de paplepel ingegoten hebben?
Oh ok. Nou dan zal je inderdaad wel een rare stalker zijn die zit te turven hoe vaak gezinnen naar de McDonalds gaan. Anders weet ik ook niet hoe jij aan die precieze data komt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:02 schreef miserlou het volgende:
[..]
In tegendeel broeder, mijn ouders tefte gewoon het avondeten in de keukenmachine en bakte een normaal bordje vlees, groente en aardappels toen ik kon kauwen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:04 schreef knoopie het volgende:
Oh ok. Nou dan zal je inderdaad wel een rare stalker zijn die zit te turven hoe vaak gezinnen naar de McDonalds gaan. Anders weet ik ook niet hoe jij aan die precieze data komt.
Klopt, alleen geloven mensen wel massaal in de wereld van 'health' en 'créme's en poedertjes', wat gewoon een miljardenindustrie isquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:30 schreef Cockwhale het volgende:
It's all in the genes baby. Denken dat je zelf ook maar iets van controle hebt
Nigella is een prachtige dame, maar die camera ging bewust nooit lager dan borsthoogte in haar shows hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |