32 buitenquote:
Boven in Nederland, zie op de kaart van buienradar 34quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
32 buiten
Volgens het kaartje van de knmi woon je op een waddeneiland of onderin Zeeland.
39.5 inmiddels.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef Domnivoor het volgende:
01 25-07-2019 40.7 Gilze-Rijen
02 26-07-2019 40.1 Volkel
03 19-07-2022 39.4 Maastricht
04 24-07-2019 39.3 Eindhoven
05 23-08-1944 38.6 Warnsveld
En de dag is nog niet voorbij.
Klopt hier wil dat steeds niet,niet dat ik nu mijn abo wil verlengen..quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik krijg steeds een waarschuwing dat mijn abbo verlopen is wil hem verlengen kan dat niet Danny krijgt de tyfus maar
Dan moeten die meldingen ook stoppenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt hier wil dat steeds niet,niet dat ik nu mijn abo wil verlengen..
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan moeten die meldingen ook stoppen
Dat gevoel heb ik sinds mijn account door de schredder gingquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik krijg steeds een waarschuwing dat mijn abbo verlopen is wil hem verlengen kan dat niet Danny krijgt de tyfus maar
Dan zou ik nooit meer terugkomenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik sinds mijn account door de schredder ging
Dat dacht ik ook een aantal maandenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit meer terugkomen
Haar echte naam ff terugquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Had je toen een andere naam ook ?
Ik heb wel een clone gehad maar nooit mee gepost tijdens die ban. Ik besef me nu ook dat de tr knop voor een aantal mensen de manier van communiceren isquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Had je toen een andere naam ook ?
Dat is niet slim alles open hebben met deze temperaturen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:30 schreef engine het volgende:
26,5 binnen. Valt nog mee. Alles heeft de hele dag open gestaan.
Het is hier 38 grquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef Domnivoor het volgende:
01 25-07-2019 40.7 Gilze-Rijen
02 26-07-2019 40.1 Volkel
03 19-07-2022 39.4 Maastricht
04 24-07-2019 39.3 Eindhoven
05 23-08-1944 38.6 Warnsveld
En de dag is nog niet voorbij.
Ja morgen niet meer. Jesus twee dagen flink warm.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Danny gaat er mee aan de gang. Voor nu kan je pas een nieuw abo afsluiten als je oude is verlopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan moeten die meldingen ook stoppen
Mijn abbo is al verlopen daarom krijg ik die meldingen steedsquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Danny gaat er mee aan de gang. Voor nu kan je pas een nieuw abo afsluiten als je oude is verlopen.
Morgen nog 32 gr. Is ook wel warmquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja morgen niet meer. Jesus twee dagen flink warm.
O dan las ik niet goed 😮quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn abbo is al verlopen daarom krijg ik die meldingen steeds
Ja het is niet anders. Ik hoef het ook niet echt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen nog 32 gr. Is ook wel warm
Hier binnen is het wel te doen
Kan sowieso niet tegen warmte. Maar dit is een hel. Vooral voor mijn longen.
Toen was John nog aantrekkelijk. Zonder botoxquote:
Ja veranderen kunnen we niet toch niet 😏quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is niet anders. Ik hoef het ook niet echt.
Ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veranderen kunnen we niet toch niet 😏
Ga je een regendans doenquote:
quote:
Hahahaha.....quote:
Als het abonnement verlopen is werkt de link wel weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Stom kut nummerquote:
Bij BDS blijkbaar nietquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de abo verlopen is werkt de link wel weer.
Ach, het ergste is geweest, straks weer koeler.quote:
Ik denk dat kut zomers wel een dingentje gaan wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, het ergste is geweest, straks weer koeler.
En dan wordt er weer volop geklaagd dat het maar 3 dagen lekker warm is geweest en wat een kutzomer het wel niet is.
Niemand boeit hetquote:
Ik post gewoon waar ik zin in heb hierquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
O dit is "wat luister je nu" niet.
Het was ook geen klaagpost.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik post gewoon waar ik zin in heb hier
Daar zijn verschillende topics voor, maar hier kan het ookquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was ook geen klaagpost.Ik vind het wel leuk om te horen/zien wat anderen leuke muziek vinden.
Wie zegt dat ik dat leuk vind ?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was ook geen klaagpost.Ik vind het wel leuk om te horen/zien wat anderen leuke muziek vinden.
We hebben toch echt wel eeen mooie zomer gehad tot nu toe?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, het ergste is geweest, straks weer koeler.
En dan wordt er weer volop geklaagd dat het maar 3 dagen lekker warm is geweest en wat een kutzomer het wel niet is.
Geen last van hierquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Hangen jullie ook al bijna de hele dag aan de kraan om de dorst te lessen?
Nou enquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik eis mijn 3 sterren terug !!!
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Nee, ik hang vooral op FOK! rond.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Je bent dus geen kattenvrouwtje maar een spinnenvrouwtje?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Viel me zowel gisteren als vandaag op dat er bij mij erg veel spinnen in huis zijn. Meestal zijn die hier juist meer bij vochtig weer, maar nu ontdek ik ze continu
En dan mij een hangjongere noemenquote:
Ga een keer mee naar de Terraria Beurs. Dan kun je veel mooiere spinnen ontdekken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Viel me zowel gisteren als vandaag op dat er bij mij erg veel spinnen in huis zijn. Meestal zijn die hier juist meer bij vochtig weer, maar nu ontdek ik ze continu
Nou, die spinnen heb ik liever niet in huisquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent dus geen kattenvrouwtje maar een spinnenvrouwtje?
Ze weten dat het binnen iets koeler is dan buiten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
Is dit een poging me van mijn arachnofobie af te helpen?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga een keer mee naar de Terraria Beurs. Dan kun je veel mooiere spinnen ontdekken.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze weten dat het binnen iets koeler is dan buiten.
Ja. Maar laten we beginnen met je Baronfobie.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dit een poging me van mijn arachnofobie af te helpen?
Lijkt me gaaf om te zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga een keer mee naar de Terraria Beurs. Dan kun je veel mooiere spinnen ontdekken.
Is het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Oh jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar laten we beginnen met je Baronfobie.
Al wezen sporten?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Op mijn hand:Vind het prachtbeesten maar hoef ze niet op mijn hand/lijf 🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Op mijn hand:Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoe ik een eigen foto kan plaatsen.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nice.
Weet niet hoe ik een eigen foto kan plaatsen.
Kan je vanuit je raam kijken. Lijkt mij wel gezellig om te zien vanuit je eigen huisquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
Morgen komen ze van de 4daagse door de wijk hier. Zal wel weer gezellig druk worden.
thanks.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
4 & 5:
https://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina_FOK!Userfoto%27s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb er ook nog een met een slang, erg grote wandelende tak enz. Leuk die beestjes
Helaas niet. zit een straat tussen. Hoor alleen de muziek enz. Ga wel zo even kijken bij de rotonde, is het drukste punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je vanuit je raam kijken. Lijkt mij wel gezellig om te zien vanuit je eigen huis
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
thanks.Ah, een mooi exemplaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb er ook nog een met een slang, erg grote wandelende tak enz. Leuk die beestjes
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Echt, kijk die film een keerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dit een poging me van mijn arachnofobie af te helpen?
Ik heb wel eens films met spinnen gezien, nu ben ik benieuwd welke je bedoeltquote:
Je noemt zelf de titel al.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens films met spinnen gezien, nu ben ik benieuwd welke je bedoelt
Ohquote:
Aan die film moest ik ook al gelijk denken.quote:
Als ik een stuk pizza hier vind dan hoef ik hem niet in de oven te leggen.quote:
Ja als ik over heb is dat ontbijt of lunch de dag ernaquote:
Doe normaal man.quote:
Ja niet van die diepvriesschijven hequote:
https://www.imdb.com/title/tt0099052/?ref_=nv_sr_srsg_0quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens films met spinnen gezien, nu ben ik benieuwd welke je bedoelt
Gelijk een enge foto met een wasbakquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt0099052/?ref_=nv_sr_srsg_0
Deze dus
Een amber alert maar doen voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:13 schreef engine het volgende:
@:deisyy zou nog even komen controleren of we nog leven....leeft ze zelf nog?
Is ze zo kinds aan het worden?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een amber alert maar doen voor de zekerheid?
Zonnepanelen hé...gratis stroomquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb de oven op 220C gezet om mijn huis een beetje te koelen
Hier verdwijnt de zon net achter de huizen aan de overkant, voel het ineens afkoelenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb de oven op 220C gezet om mijn huis een beetje te koelen
Geen 30 Marokkaantje op een gestolen fiets met 20 dynamo's op je dak heb fietsen.quote:
Doet me aan Mo denken, die gooide zijn boeltje ook graag losquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
Tis nog net te warm buiten om de boel los te gooien
Mo.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Doet me aan Mo denken, die gooide zijn boeltje ook graag los
Ik zat ook al te kijken. Hier binnen is het 27,5C. Buiten nog net iets warmer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
Tis nog net te warm buiten om de boel los te gooien
Nou enquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken. Hier binnen is het 27,5C. Buiten nog net iets warmer.
Hier is het 27 graden binnen en staat al de hele dag alles openquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken. Hier binnen is het 27,5C. Buiten nog net iets warmer.
Nou hen.quote:
Joehoe ik doe het nogquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:13 schreef engine het volgende:
@:deisyy zou nog even komen controleren of we nog leven....leeft ze zelf nog?
Oef gelukkigquote:
Ik ga binnenkort ook weer zelf pizza makenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:51 schreef mario390 het volgende:
de pizza heeft zij selfs gemakt
de is koud ook lekker
Was ik net ook even twee tellen en toen rap weer naar binnenquote:
Heb de eerste twee potjes wel gezien. Maar MvG is voor mij te laat vandaag.quote:
Ik schakel net in ....quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Heb de eerste twee potjes wel gezien. Maar MvG is voor mij te laat vandaag.
pff ... weet ik niet meer. Ik was daar in 1980, toen waren er geen opnames iigquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de ik kenn was deze dagen frankrijk op
de original location van gendarm...
Lijkt wel wat op die Peter Wright met pijltjesquote:
Zou kunnen , maar toen ik daar was dacht ik niet aan Louis de Funesquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:40 schreef mario390 het volgende:
mischien was dat op de beelden
maar van cruchot museum
Het loopt wel wat uit zo te zien ...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Heb de eerste twee potjes wel gezien. Maar MvG is voor mij te laat vandaag.
Door het open te zetten warmt het dus binnen opquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hier is het 27 graden binnen en staat al de hele dag alles open
Geniet ervanquote:
Volgens mij heb ik hem van jou gekregen.quote:
dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem van jou gekregen.
Het is een goeiequote:
Ja ik zou slapenquote:
Mijn zwager had ooit een Chivas van me gekregen .... die heeft ie op gezopen en daarna vulde hij m altijd met DYC .. En serveerde het aan zn gasten alsof een overrated expensive blended.... Doe mij maar een goeie single maltquote:
Vergeten of ik zo correct quoot vanuit 'n gesloten topic, anyhoe: Lieslll!@Ģ@!@, hoe is het?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat weet Deisyy hopelijk nog.Iets van vroeger uit ik denk RLS.
Nu niks, lig al op bed met gepoetste tandenquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sup koen? Wat drink je zelf? Of maak je ze alleen verslaafd?
Haha, wat een knuppel, die zwagert. Zelfde als van dat filllempie laatst?quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zwager had ooit een Chivas van me gekregen .... die heeft ie op gezopen en daarna vulde hij m altijd met DYC .. En serveerde het aan zn gasten alsof een overrated expensive blended.... Doe mij maar een goeie single malt
Nee dat was de jongste, dit was de oudste en inmiddels niet meer .....quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, wat een knuppel, die zwagert. Zelfde als van dat filllempie laatst?![]()
Wilde eigenlijk een Oban 14 halen, maar die hadden ze (gall en dinges) niet meer, dus toen maar een Chivas uit dezelde streek. Plus ook nog in de aanbieding voor 25,- Die Oban is dik over de 50,-
Oke, Ik heb niet veel met rum, maar zou best drinkbaar kunnen zijn. Wat is dan een goede (mocht ik het 'ns halen als probeersel)?quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu niks, lig al op bed met gepoetste tanden
Maar qua drinken kom ik vaak op rum uit
4e keer al ?quote:
weekje terug al ...quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, daarom ook de vraag. Maar het is zeker niet 4 keer.
Hoooi! Ga 'm luisteren zo@!@!@quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sjoef ziet driedubbel door die goedkope booze van z'n zwagert hik/vomit etc.
Hij lultquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, daarom ook de vraag. Maar het is zeker niet 4 keer.
Okequote:Op woensdag 20 juli 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was de jongste, dit was de oudste en inmiddels niet meer .....
Vaag, als ik 'm aanklik opent ie niet (zal aan fok legguh). Doe m ff kijken via youtube direct.quote:
In welke parrallax zit jij vandaag.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sjoef ziet driedubbel door die goedkope booze van z'n zwagert hik/vomit etc.
Geopend via "open link in new topic". Goed aan te horen. Mooi! Niet minder dan die van ene Josh Groban die erachteraan kwamquote:
Oh wow! Thanks!quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geopend via "open link in new topic". Goed aan te horen. Mooi! Niet minder dan die van ene Josh Groban die erachteraan kwam![]()
Well done!
Jp Piet, sup bitch!quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In welke parrallax zit jij vandaag.
Ik niet. Faggotquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik niet. Faggot![]()
dubbel "g", dacht enkel, ouwe blaastoetert!@
Ga zo legguh. Nighty Night
Gobo?quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Jep. die met een enkele g.
Trusten straks Sjoef!
Ik heb een beek met koud water langs de weilanden stromen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jp Piet, sup bitch!![]()
Als ik het in muziek uit zou moeten drukken kom ik hier ongeveer uit:
Weinig gedaan, gezwommen in zoetwatermeer later op de dag, in het duin, verboden, maar mega-schoon (drink)water.
Zag nog wel het asfalt wat zweverig naar me toe komen onderweg, maar dat kan al bij 27 celsius of zoiets.
Bij jou nog een beetje te harden, de warmte?
lekker hoor in deze tijden ... gewoon lekker in badenquote:Op woensdag 20 juli 2022 01:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik heb een beek met koud water langs de weilanden stromen.
Okquote:Op woensdag 20 juli 2022 01:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
hobo
[ afbeelding ]
fagot
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee! Ik slaap al leuke Sly!quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vergeten of ik zo correct quoot vanuit 'n gesloten topic, anyhoe: Lieslll!@Ģ@!@, hoe is het?
Ik kan me dat mysterie van den zwarte negert uit hetb luik ook nog herinneren![]()
![]()
@:liesje1979 en @:dedees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy in mijn herinnering was het in het cafe van Amelie. Amelie.![]()
Maar welk cafe was het precies?
Grote wolken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er geavanceerd uit ... doet ie het ook super ?
Heen en weerquote:Op woensdag 20 juli 2022 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Van begin naar het eind .... soms is dat hetzelfde maar meestal ligt dat anders
Wees gezegend Piet ... Ik heb het ook redelijk makkelijk uitgehoudenquote:Op woensdag 20 juli 2022 02:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In Reichshof Oberagger viel het mee
Dat scheelt ... huis van mn (ex)schoonouders heeft 1 meter dikke muren of zo ... dat scheelt ookquote:Op woensdag 20 juli 2022 02:59 schreef Steven_Stil het volgende:
De helft van mijn huis ligt onder onder de grond,
Ik denk niet dat ze hiermee iets mee kunnen. Jij hebt niet je gegevens ingevoerd of wel dan. Dan is het meer een spam bericht van hun.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Tripadvisor iets met 'complete your booking' van iets wat ik heb bekeken een paar dagen geleden voor misschien eind dit jaar ofzo (vooral reviews en plaatjes bekeken, enz.)
Ik schrik me het leplazarus want heb helemaal geen boekingsproces gestart van wat ik me kan herinneren. Nu ben ik bang dat ik dat toch per ongeluk heb gedaan. Iemand hier ook wel eens zoiets gehad?
Code oranje voorbij • Hoogste temperatuur vandaag: 39,5 graden in Maastrichtquote:
Succesquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:02 schreef mario390 het volgende:
nu moet ik dann met de
blueray recorder naar de shop
met de remotecontrol omdat de zeggen
het is programmiert is maar niks
Ik hoop dat ze het werkend krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:02 schreef mario390 het volgende:
nu moet ik dann met de
blueray recorder naar de shop
met de remotecontrol omdat de zeggen
het is programmiert is maar niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |