En dan de schaduw op gaan zoeken, want het is warm in de zon. Ja godverdomme zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eigenlijk ook best kansloos, half naakt op een beetje zand liggen in deze verzengende hitte.
Sta je dan 3 uur voor in de filequote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan de schaduw op gaan zoeken, want het is warm in de zon. Ja godverdomme zeg.
Die verwachtten misschien dat het aan het strand koeler zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:32 schreef summer2bird het volgende:
Drukte op het strand van Scheveningen - https://nos.nl/l/2437367#UPDATE-container-62823640
Die foto van al die mensen in de schaduw van de pier
Gek hč, dat als je bij 35 graden naar het strand gaat dat het niet uit te houden valt
Wat doe je dan in de stad als je toch de winkels niet in gaat? Ik vind dit allemaal erg ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet winkel in winkel uit, maar de hele tijd buiten. Je overdrijft.
Kijk ik kan goed tegen hitte, maar dit zou ik dus sowieso nooit doen. Veel te druk man en veel te dicht bij elkaar liggen/zitten. Strand is zeker wel lekker maar niet met die teringdrukte dat je allemaal hutjemutje bij elkaar bent.quote:
Inderdaad ja. En ga dan op zijn minst de zee in als je zo nodig verkoeling wilt. Die is iets van 15 graden ofzo hier toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:46 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Kijk ik kan goed tegen hitte, maar dit zou ik dus sowieso nooit doen. Veel te druk man en veel te dicht bij elkaar liggen/zitten. Strand is zeker wel lekker maar niet met die teringdrukte dat je allemaal hutjemutje bij elkaar bent.
Beetje dit idee:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:46 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Kijk ik kan goed tegen hitte, maar dit zou ik dus sowieso nooit doen. Veel te druk man en veel te dicht bij elkaar liggen/zitten. Strand is zeker wel lekker maar niet met die teringdrukte dat je allemaal hutjemutje bij elkaar bent.
Is dat opmerkelijk, dat het dauwpunt lager is op het heetste moment? Gewoon echt droge lucht dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoogste temperatuur pas laat op de dag verwacht - https://nos.nl/l/2437367#UPDATE-container-62823358
Dat is te koudquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En ga dan op zijn minst de zee in als je zo nodig verkoeling wilt. Die is iets van 15 graden ofzo hier toch?
Afhankelijk van waar je zit nog best warm!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En ga dan op zijn minst de zee in als je zo nodig verkoeling wilt. Die is iets van 15 graden ofzo hier toch?
Maar het is zo gezellig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is te koud
99% van die mensen op het strand kan net zo goed in de achtertuin blijven.
Als je op vakantie bent en een mooie stad bezoekt, ga je de stad rond.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:46 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de stad als je toch de winkels niet in gaat? Ik vind dit allemaal erg ongeloofwaardig.
Ah oke, valt nog iets mee dan. Al zou ik het nog steeds te koud vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit nog best warm!
[ afbeelding ]
Ik stort mezelf bij Schotland wel ff in de zee. Verfrissend met 7 gradenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit nog best warm!
[ afbeelding ]
Ik ging de vallei van de koningen bezoeken in Egypte in het hoogseizoen. Op die dag afgesproken nooit meer te klagen over de hittequote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je op vakantie bent en een mooie stad bezoekt, ga je de stad rond.
Feitelijk klopt het wat daar staat. Maar aan die 48uurs grafiek daaronder zie je dat het de temperatuur in de namiddag echt heel langzaam nog opliep in De Bilt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoogste temperatuur pas laat op de dag verwacht - https://nos.nl/l/2437367#UPDATE-container-62823358
Oke voorruit.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je op vakantie bent en een mooie stad bezoekt, ga je de stad rond.
Het is daar ook gewoon heet toch in Scheveningen etc? Dan heeft onder de parasol liggen op het strand ook weinig nut. Kan thuis ook (en bij geen tuin, dan maar dagje binnen hangen).quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
38.5 nu.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Misschien dat we de 39 halen maar dat is het wel denk ik.
Oh?quote:
Hier lokaal is die nog wel aan het stijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:07 schreef DemonRage het volgende:
De piek is wel bereikt idd. Geen 40°C vandaag dus.
Misschien plaatselijk in iemands tuin of tussen de gebouwen in de stad.
quote:High Temperature
39.4°C at 16:19
Het is ook een stuk minder vochtig dan in de 2019. Toen zat ik echt thuis te zweten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:20 schreef Haags het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal best meevallen die hitte.
Daar gaan nog wel wat doden vallenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die verwachtten misschien dat het aan het strand koeler zou zijn.
Er voorbij zelfsquote:
Oei, evenaring om 16.20 uur, dat scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:13 schreef heywoodu het volgende:
Het Warnsveldrecord stond op 38,6 graden, hoe laat krijgen we het eerste meetstation waar de temperatuur hoger is vandaag?
Ik ga voor 16.10 uur
Ik heb veel thermometers in huis, maar geen idee hoe nauwkeurig ze zijn. Geen enkele in de buurt van 37°C momenteel, anders zou ik met een koortsthermometer kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mijn metertje geeft al 39.1 aan
Dat is het morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is ook een stuk minder vochtig dan in de 2019. Toen zat ik echt thuis te zweten.
In feite voelt 28 graden + 90%LV erger.
Hopelijk gaat het los morgen, dat maakt een hoop goed! Hopen op een prachtige shelf oidquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is het morgenwaarschijnlijk wordt morgen de vervelendste dag.
Gelukkig buiten, het weerstationnetje. Binnen 23.5, nog zonder airco aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik heb veel thermometers in huis, maar geen idee hoe nauwkeurig ze zijn. Geen enkele in de buurt van 37°C momenteel, anders zou ik met een koortsthermometer kunnen vergelijken.
Ha! Nee. Ik ben gewoon in NL.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:31 schreef Elan het volgende:
In Engeland zijn er inmiddels wat weerrecords gesneuveld?? Welke mod woonde daar ook alweer @:capricia ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |