Blijft een fascinerend station dat de Bilt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Strand warmer dan het achterland
Die blijft gewoon steken op 29,9 terwijl de rest over de 35 vliegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Blijft een fascinerend station dat de Bilt.
Bedoel, letterlijk alle stations er omheen boven de 30, maar de Bilt blijft er weer net onder steken(voor nu dan). Ik bedoel.... hoe dan....
Dacht dat het aan mij lag, maar ik merk echt zo’n drukkend gevoel en niet lekker kunnen doorademen. Werd er vanochtend mee wakker.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:40 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren vond ik het prima te doen, vandaag niet.Ik heb meer last van m'n longen dan gisteren. En zo'n milde misselijkheid.
Komt dat niet door de slechte luchtkwaliteit vandaag?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag, maar ik merk echt zo’n drukkend gevoel en niet lekker kunnen doorademen. Werd er vanochtend mee wakker.
Terwijl ik gewoon in een koelere ruimte zit (24 graden ofzo).
Denk het wel, maar kan dat dus goed merken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Komt dat niet door de slechte luchtkwaliteit vandaag?
Ah thanks. Dat zal eea verklarenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:53 schreef beantherio het volgende:
RIVM geeft smogalarm wegens zeer slechte luchtkwaliteit op dinsdag
Het was gisteren al te merken ja.
Wat een idiotenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja met zijn allen naar het strand met 40 graden!
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
In Phoenix heeft iedereen een airco.Alsnog kut. Hele dagen binnen. Waardeloos klimaat daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Je weet dat Scheveningen in Nederland ligt?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een idioten
Niets mis met het strand, daar niet van, maar wel in Nederland.
Veel Duitsers?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:53 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja met zijn allen naar het strand met 40 graden!
Ja, derhalve idiotenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je weet dat Scheveningen in Nederland ligt?
35 aangetikt (11:50)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
35 voor het middaguur moet te doen zijn. 34,7 in Maastricht en Woensdrecht nu. Nog 6,1 voor een nieuw record.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |