NWS / Nederland zet zich schrap; dinsdag lokaal mogelijk 40 gradenquote:Op maandag 18 juli 2022 18:44 schreef Momo het volgende:
De weermodellen geven 38 tot 42 graden als max temperatuur morgen in Nederland. Meest fijnmazige model gaat voor 40 graden. Top 3 zit er zeker in, kleine kans dat we record 40,7 voorbij gaan.
Oververhitting bijv.quote:Op maandag 18 juli 2022 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop het. Er kan veel misgaan in 11 jaar
Daar kan ik slim mee omgaan. Ik heb een vriesvakquote:
Daar moet je ook niet te lang blijven zittenquote:Op maandag 18 juli 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar kan ik slim mee omgaan. Ik heb een vriesvak
Wat is eigenlijk het probleem. Er gaan duizenden mensen op vakantie die die temperaturen opzoeken. Is het hier twee dagen is het land te volquote:Op maandag 18 juli 2022 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar kan ik slim mee omgaan. Ik heb een vriesvak
Ik baal zomers en wintersquote:Op maandag 18 juli 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
In de winter baal ik altijd vreselijk van mijn huis , maar in de zomer is de koelte binnen heerlijk
Nou dat was interessantquote:Op maandag 18 juli 2022 20:08 schreef engine het volgende:
De ventilator hoeft nog niet aan dus vandaag valt wel mee. Morgen heb ik minder zin in.
Bedankt voor je berichtje.quote:
Dat laatste herken ikquote:Op maandag 18 juli 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik baal zomers en wintersMaar als het goed is zou ik na de verbouwing in de winter wel wat makkelijker warm moeten krijgen hier.
Ja dat is wel klote zeg. Had daar ook angst voor maar dat lijkt toch mee te vallen....moet ik wel iets minder gaan verbruiken maar dat lukt wel.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste herken ikIk moet binnenkort ff de woningbouw contacten , want mijn huis heel slecht geïsoleerd, en zit ik de tocht en is het koud.
Ik ga qua energie&gas per maand meer dan het dubbele moeten betalen
Ik zag het ja....weet jij wat ze gaan testen?quote:
Die term 'Spin Prime Test' had ik iig nog nooit van gehoordquote:Op maandag 18 juli 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wel klote zeg. Had daar ook angst voor maar dat lijkt toch mee te vallen....moet ik wel iets minder gaan verbruiken maar dat lukt wel.
[..]
Ik zag het ja....weet jij wat ze gaan testen?De titel zegt mij niet zoveel.
Ja ik ook niet. Ik gok misschien het distributiesysteem van brandstof omdat het om engine testing ging. Maar dat is echt een gok.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die term 'Spin Prime Test' had ik iig nog nooit van gehoord
Ik zag er wel iets over op twitter maar dat kan ik niet meer vindenquote:Op maandag 18 juli 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. Ik gok misschien het distributiesysteem van brandstof omdat het om engine testing ging. Maar dat is echt een gok.
Wat ik lees in de youtube comments had ik wel redelijk goed gegoktquote:Op maandag 18 juli 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag er wel iets over op twitter maar dat kan ik niet meer vinden![]()
Ik wacht wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |