Gelukkig had de altijd waakzame politie al geconstateerd dat ze niet ter plaatse hoeven te zijnquote:
O.a. Wesley Sneijder en Andy van der Meide lees ik, dat wordt weer een hoog niveau!quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:19 schreef EinarBoe het volgende:
Leuk, nog een talkshow die het voetbalpubliek moet aanspreken. Zin in. Verfrissende blik gasten zullen ze er wel voor open trekken, als je kijkt naar de vaste bezetting. Gezellig. En dan hopelijk eens een beetje kleedkamerpraat, in plaats van dat politiek correcte. En bier op tafel.
Je moet wat als je niet meer welkom bent in gokreclames.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
O.a. Wesley Sneijder en Andy van der Meide lees ik, dat wordt weer een hoog niveau!
Oh viel het jou ook al op?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt alweer erg vroeg donker. @:mani89
Ik ken alleen de niet bereikbare saar en suus pagina.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh viel het jou ook al op?
Ik ben vandaag trouwens in Avifauna geweest, de tijd van mijn leven, alle prachtige fotos van exotische vogels en van mij en mijn vriendin staan op instagram.
Ik ben erg blij dat je interesses hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh viel het jou ook al op?
Ik ben vandaag trouwens in Avifauna geweest, de tijd van mijn leven, alle prachtige fotos van exotische vogels en van mij en mijn vriendin staan op instagram.
Jij hebt ook mijn interesse, Bob.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat je interesses hebt.
Ja het is nu Daansaarensuus volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken alleen de niet bereikbare saar en suus pagina.
edit;gevonden.
Correct, het was niet heel lastig te vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het is nu Daansaarensuus volgens mij.
Een mannetje erbij om de vrouwtjes een beetje op hun plek te zetten?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het is nu Daansaarensuus volgens mij.
Ken mijn cavia’s, zet daar 1 mannetje bij en ze vreten hem met huid en haar op, in een minuut. Mij haten ze ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:33 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een mannetje erbij om de vrouwtjes een beetje op hun plek te zetten?
Heb je nog leuke gifjes hoe ze sla eten?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken mijn cavia’s, zet daar 1 mannetje bij en ze vreten hem met huid en haar op, in een minuut. Mij haten ze ook.
Dat wil ik best voor je doen Bob, maar later.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je nog leuke gifjes hoe ze sla eten?
Kon er echt geen reet van. Lege huls.quote:
Kort houden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken mijn cavia’s, zet daar 1 mannetje bij en ze vreten hem met huid en haar op, in een minuut. Mij haten ze ook.
Terwijl ze normaal altijd op tv is omdat ze zoveel te melden heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kon er echt geen reet van. Lege huls.
Kan niet zeggen dat ik haar ooit eerder ergens heb gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Terwijl ze normaal altijd op tv is omdat ze zoveel te melden heeft.
vorig jaar zat ze als japan-duidster bij Humbertoquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik haar ooit eerder ergens heb gezien.
Hier gaat echt heel veel mis.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vorig jaar zat ze als japan-duidster bij Humberto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |