Een van de heren zou hebben gezegd dat "vrouwen niks meer zijn dan hoeren". Een ander zou hebben verkondigd dat "de heren de nekken van vrouwen zullen breken om hun lul erin te steken". Ook zou hij vrouwen "sperma-emmers" genoemd hebben.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:37 schreef Steven184 het volgende:
Meerdere vrouwen van de Amsterdamse studentenvereniging A.S.C./A.V.S.V. voelen zich onveilig na seksistische speeches van vier mannelijke leden. Dat schrijven de vrouwen in een interne brief, die is ondertekend door 273 vrouwelijke corpsleden.
Altijd gezellig bij het corps.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een van de heren zou hebben gezegd dat "vrouwen niks meer zijn dan hoeren". Een ander zou hebben verkondigd dat "de heren de nekken van vrouwen zullen breken om hun lul erin te steken". Ook zou hij vrouwen "sperma-emmers" genoemd hebben.
Jeetje.
Die zie ik de Diversity & Inclusion sessies bij een multinational al leiden.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een van de heren zou hebben gezegd dat "vrouwen niks meer zijn dan hoeren". Een ander zou hebben verkondigd dat "de heren de nekken van vrouwen zullen breken om hun lul erin te steken". Ook zou hij vrouwen "sperma-emmers" genoemd hebben.
Jeetje.
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:37 schreef Steven184 het volgende:
Meerdere vrouwen van de Amsterdamse studentenvereniging A.S.C./A.V.S.V. voelen zich onveilig na seksistische speeches van vier mannelijke leden. Dat schrijven de vrouwen in een interne brief, die is ondertekend door 273 vrouwelijke corpsleden.
Visser bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het één en ander gezien ja. EmmaNadine
Broersen heb je natuurlijk (al deed die niet mee), maar daar word ik niet warm van.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
Komt er ooit een einde aan het goedkope parttimers-gebash van Sander S.? @:koffieplanter
Waarom vind je dat goedkoop?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
Komt er ooit een einde aan het goedkope parttimers-gebash van Sander S.? @:koffieplanter
Als mensen er niet meer op in gaan. Nee dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
https://twitter.com/SanderSchimmelp/status/1551524766237990912quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:35 schreef Slobeend het volgende:
iK WoON iN ZwEDeNquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/SanderSchimmelp/status/1551524766237990912
S. begint wel een beetje te radicaliseren
Echt élke reactie van Sander is een nog slechtere take dan de vorige.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/SanderSchimmelp/status/1551524766237990912
S. begint wel een beetje te radicaliseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |