Dit parallelle universum bevalt me niet.quote:
Heb jij een obsessie met Puck?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gecondoleerd allen.
Dit heb ik nu best veel voorbij zien de komende laatste twee dagen. Ook bijvoorbeeld met betrekking tot de vierdaagse van Nijmegen.quote:
Ik vind 'vroeger deden we het zo' sowieso nooit zo'n goed argument.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit heb ik nu best veel voorbij zien de komende laatste twee dagen. Ook bijvoorbeeld met betrekking tot de vierdaagse van Nijmegen.
"Vroeger liepen we ook gewoon met warm weer door." Toen was het geen 40 graden.
Die mensen zijn nu ook allemaal dood. Of zouden dat moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind 'vroeger deden we het zo' sowieso nooit zo'n goed argument.
Bayern wordt de nieuwe obsessie van VIquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
Toptransfer De Ligt bevestigd: Bayern München kleurt verder oranje
@:maxi-mus @:wimderon
Deze vind ik op zich niet zo heel ergquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
Toptransfer De Ligt bevestigd: Bayern München kleurt verder oranje
@:maxi-mus @:wimderon
Biertjes, laptop open en mijn streamcomputer voor het darten aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie er bij zitten op dit uur.
Zwetend.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
In een hok van 30 graden, maar buiten is het ook 30 graden nuquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Nagenietend van een schitterende dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik zat in de trein, maar thuis is het best goed te doenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Hangend op de bank, BCS aan. Temperatuur nog redelijk te doen gelukkig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Dat was hier al kansloos rond je berichtjequote:
Hier dus niet. Basic Fit-rommelquote:
Is het Philips Stadion al helemaal afgebrand inmiddels?quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier dus niet. Basic Fit-rommel
Steek die hele stad in de fikquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het Philips Stadion al helemaal afgebrand inmiddels?
In Groningen gewoon 28 graden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Het waait hier de moeder, fantastisch. Weg met die moordhitte.
Omdat hij bekend is!quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom verlenen WE gratie aan een drugsdealer?
Toevallig een vriend van Willempie?quote:
Het altijd schitterende Groningen.quote:
Pils hep toch gewoon te tekenen bij het kruisje? Die neemt niet de daadwerkelijke beslissing.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toevallig een vriend van Willempie?
Nee, nog niet aan begonnen omdat ik weinig met superhelden heb.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Is er hier iemand die The Boys kijkt? Ik heb het deze week gebinged en het is echt de beste show die ik in jaren heb gezien, en ik ben verder totaal niet van de superhelden shit. De leuke twist is dan weer dat de superhelden hier de baddies zijn.
Ik wilde het net posten. En dat allemaal door een misverstand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |