Moet nog steeds lachen om Elias.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ruttegod heeft het record binnen.
[ afbeelding ]
Femke Heemskerkquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik wil een "kijken in de ziel" of iets soortgelijks met labiele ex-sporters. Henk, Tom, Raymond, Kiki, Ellis.
Lieuwe Westra.quote:
Dit kan inderdaad ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Nielsch in F&S / [USA] Better Call Saul #16 - Het laatste seizoen
@:Slobeend Bij dezen moet ik mijn mening herzien. TLC is toch niet de domste van het stel.
Morgen begint de Ronde van Burgos al!quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel een zwart gat aankomen.
Wat een beflikkering dat we niet finishen op de Picon Blanco.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen begint de Ronde van Burgos al!
En de Volta begint ook binnenkort, maar ik weet niet of we die ronde zonder W52 wel erkennen.
Vakantie in de Alpen, genot.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was vorig jaar ook al het geval.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een beflikkering dat we niet finishen op de Picon Blanco.
Beflikkering?
Dit kan niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:02 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend Bij dezen moet ik mijn mening herzien. TLC is toch niet de domste van het stel.
Dit is een troll toch?quote:Op zondag 31 juli 2022 10:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Over naar het voetbal dan maar weer Frozen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |