Hoeveel uur maak je dan?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:25 schreef Welfareboy het volgende:
Zie ik hier beginnend vrachtwagenchauffeur verdient 1900 bruto. Daar kom ik me bed niet voor uit. Als je kijkt hoeveel skills je nodig hebt om zo’n groot voertuig te besturen. Verdienen al die nepstudenten met die makkelijke nutteloze studies meer.
Slavendrijver in de logistiek ben je dan.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fulltime betekent bij ons 60 tot 70 uur. Daar is het salaris ook naar.
Er zijn legio manieren om heel snel veel geld te verdienen, als je geen behoefte aan zelfrespect of moraal hebt.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:28 schreef puzziepie het volgende:
Je verdient sneller en misschien zelfs meer met je kontje
Wat een onzin. Ze verdienen met in een redelijke maand netto minstens het dubbele van TS, in een goeie maand nog veel meer. De optie om rond 40 uur te werken is er ook gewoon. Alleen veruit de meesten willen gewoon zoveel mogelijk uren maken.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Slavendrijver in de logistiek ben je dan.![]()
Een mens in NL zou gewoon in 40 uur voldoende moeten verdienen om die 50 tot 75% overwerk per week niet nodig te hebben.
Stel iemand solliciteert bij jou en hij is bereid om twee keer per maand naar Rome te rijden. Wat neemt hij als beginnend chauffeur bruto naar huis? Dus een weekend per maand van huis en een gemiddelde 50 uur per week? Of hoe moeten we dat zien?quote:Op maandag 18 juli 2022 18:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze verdienen met in een redelijke maand netto minstens het dubbele van TS, in een goeie maand nog veel meer. De optie om rond 40 uur te werken is er ook gewoon. Alleen veruit de meesten willen gewoon zoveel mogelijk uren maken.
En van die 60-70 uur sta je soms ook 12 uur (betaald) pauze te nemen in steden als Stockholm, Oslo, Barcelona, Warschau en Milaan.
Maar OK, dat is bij ons. Niet overal krijg je zulke mooie ritten en zoveel uren.
Nee ,je loopt gewoon keihard te liegen , het is een hondebaan, keuze voor 40 uur kun je gewoon vergeten.. Het is niet voor niets dat er een tekort in heel europa aan vrachtwagenchauffeurs is. Het is slavenarbeid en jij bent de slavendrijver.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze verdienen met in een redelijke maand netto minstens het dubbele van TS, in een goeie maand nog veel meer. De optie om rond 40 uur te werken is er ook gewoon. Alleen veruit de meesten willen gewoon zoveel mogelijk uren maken.
quote:Op maandag 18 juli 2022 18:18 schreef machtpen het volgende:
[..]
Nee ,je loopt gewoon keihard te liegen , het is een hondebaan, keuze voor 40 uur kun je gewoon vergeten.. Het is niet voor niets dat er een tekort in heel europa aan vrachtwagenchauffeurs is. Het is slavenarbeid en jij bent de slavendrijver.
Prima reactie. Dat voor zichzelf goedpraten slaat allemaal nergens op.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:18 schreef machtpen het volgende:
[..]
Nee ,je loopt gewoon keihard te liegen , het is een hondebaan, keuze voor 40 uur kun je gewoon vergeten.. Het is niet voor niets dat er een tekort in heel europa aan vrachtwagenchauffeurs is. Het is slavenarbeid en jij bent de slavendrijver.
Sorry maar dit is kletskoek. Ze hebben gewoon een baggerloon.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
En van die 60-70 uur sta je soms ook 12 uur (betaald) pauze te nemen in steden als Stockholm, Oslo, Barcelona, Warschau en Milaan.
Maar OK, dat is bij ons. Niet overal krijg je zulke mooie ritten en zoveel uren.
Ja ergens op een reet van een industrieterreinquote:En van die 60-70 uur sta je soms ook 12 uur (betaald) pauze te nemen in steden als Stockholm, Oslo, Barcelona, Warschau en Milaan.
@Aiciuquote:Op maandag 18 juli 2022 17:25 schreef Welfareboy het volgende:
Zie ik hier beginnend vrachtwagenchauffeur verdient 1900 bruto. Daar kom ik me bed niet voor uit. Als je kijkt hoeveel skills je nodig hebt om zo’n groot voertuig te besturen. Verdienen al die nepstudenten met die makkelijke nutteloze studies meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |