Voor de temperatuur kijk je naar 2 meter normaal. Dat is ook wat je op het weersbericht ziet altijd.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:45 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen hoe je de temperatuur het beste kan lezen? Als ik namelijk bij harmonie kijk dan kan ik kiezen uit temperatuur op de grond of 2 meter boven de grond. Is 2 meter boven de grond het meest gangbare?
Op de grond zie ik namelijk dit:
[ link | afbeelding ]
onweer des doodsquote:
Iedereen zeiken over temperatuur... Als er IETS kut is is het dit soort kaartjes. Warm is alleen maar warm. Dit maakt dingen stuk.quote:
hu? hij staat op 21 voor zuid holland vannacht, word lekker plakken, dat word de airco aanzetten.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bizar dat het vannacht 13 graden wordt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)0temperatuurstijgingquote:Op maandag 18 juli 2022 21:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hu? hij staat op 21 voor zuid holland vannacht, word lekker plakken, dat word de airco aanzetten.
Tot vannacht.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:05 schreef SilverEyes het volgende:
Hier koelt het echt rap af. Uurtje geleden 27 nu 21.![]()
Nog even briesje erdoor tot morgen de hitte des doods () komt
Hier nog steeds 27 graden (buiten). En wordt 21 graden pas om 04:00 uur vannacht verwacht.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:05 schreef SilverEyes het volgende:
Hier koelt het echt rap af. Uurtje geleden 27 nu 21.![]()
Nog even briesje erdoor tot morgen de hitte des doods () komt
Hier is het 26/27 graden hoor. Niet wat het kaartje aangeeft helaas. Al zit ik hier wel echt in een heel versteende omgeving.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat ze dat in Zeeland niet vinden
Thermometer op balkon zegt 25,6 hier. Effect van in een stedelijk gebied wonen, al is het hier wel redelijk groen in de omgeving.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier is het 26/27 graden hoor. Niet wat het kaartje aangeeft helaas. Al zit ik hier wel echt in een heel versteende omgeving.
Is het bij jou wel 21 graden?
Owh gelukkig, dat kaartje klopt dus echt niet! Of eigenlijk: wat janmer, had het je wel koeler gegund.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Thermometer op balkon zegt 25,6 hier. Effect van in een stedelijk gebied wonen, al is het hier wel redelijk groen in de omgeving.
Hé, jij woont bij mij in de buurtquote:Op maandag 18 juli 2022 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ze woont bij mij in de buurtquote:
Jij woont ook bij mij in de buurtquote:Op maandag 18 juli 2022 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze woont bij mij in de buurt
Sinds wanneer?quote:
Wowquote:Op maandag 18 juli 2022 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, wij blijven gewoon ademen, relax.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |