Heb de airco aangezetquote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je helemaal actief allemaal dingen aan het doen bent om het af te koelen toch? Boel dicht en/of airco aan en afwachten.
Niet hotlinkenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso weinig van dat kaartje, daar is het dan nu 28,5 graden en daar omheen zou het dan koeler zijn met 26,5 graad. Beetje vaag zo'n warmte vlek.
Branden zullen we.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:42 schreef VKV het volgende:
Het is niet de bedoeling dat we hier aan de kust nu al bijna de 30 graden aantikken.
Hotlinkenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso weinig van dat kaartje, daar is het dan nu 28,5 graden en daar omheen zou het dan koeler zijn met 26,5 graad. Beetje vaag zo'n warmte vlek.
Je woont in Rozendaal?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:35 schreef hangtime het volgende:
[..]
Als je in het noorden van Arnhem Noord woont, zit je bijna in Deelen
Hemelsbreed is het 4km van mijn huis af.
Maar absluut niet ván Nintendo of Disney.quote:
Uhuh, Blind Forest laatst nog gedaan maar voor die platforming is het toch wat te warmquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is waar. Geweldige sfeer in die game.
Voor nu, in de zomer, is het juist mooi om Ori and the blind forest & will of the wisps te spelen. Zelfde soort game een van de mooiste platformers die ik ooit gespeeld heb.
Bij Delen liggen veel open vlaktes en weilanden. Daar omheen veel bossen. Misschien heeft dat er ook mee te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed punt. En veel asfalt van het vliegveld daar zo te zien op google maps.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:53 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Bij Delen liggen veel open vlaktes en weilanden. Daar omheen veel bossen. Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Dat was wel een verdachte meting, zie grafiekje ergens hierboven.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Deelen was in 2019 ook zo warm met 42,9
Paar graden verschil maar, zelfs binnen een stad kan er vrij veel verschil zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is mogelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog voor 10 uur
35 voor 12 uur?
ook in bijna het hele land zomerse temperaturenquote:
Ja, wanneer komen ze nou eens met een verklaring... We zijn inmiddels al 3 jaar verderquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was wel een verdachte meting, zie grafiekje ergens hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |