Of gewoon fatsoenlijke winters voor Nederland. Als we keer op keer zomers hebben waarbij warmtehaters het zwaar hebben, kom dan ook eens met achtereenvolgende winters waar koudehaters het zwaar hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daarom ben ik nog steeds boos dat God Nederlanders niet de kracht van de winterslaap heeft gegeven maar eekhoorns wel
Zo ziet mij dag er sowieso uit vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:01 schreef Momo het volgende:
Was het maar 7 graden met motregen vandaag, lekker op het bankje met een dekentje en chocomel naar een film/serie kijken
Nou vooruit. Ik gun je vanaf 26 november dit jaar elke dag minimaal -10 incl onophoudelijke sneeuwstormen hier. Zo ben ik. Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon fatsoenlijke winters voor Nederland. Als we keer op keer zomers hebben waarbij warmtehaters het zwaar hebben, kom dan ook eens met achtereenvolgende winters waar koudehaters het zwaar hebben
Komt door de ligging, wij trekken hier extremen aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso weinig van dat kaartje, daar is het dan nu 28,5 graden en daar omheen zou het dan koeler zijn met 26,5 graad. Beetje vaag zo'n warmte vlek.
Dat kun je straks van oktober tot minstens april.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:01 schreef Momo het volgende:
Was het maar 7 graden met motregen vandaag, lekker op het bankje met een dekentje en chocomel naar een film/serie kijken
Hopelijk ook Silksong spelen tegen die tijdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:01 schreef Momo het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hopelijk ook Silksong spelen tegen die tijd
Dat is Arnhem, Deelen ligt veel hoger boven nap. Geen handige plek voor een KNMI station, lijkt mij danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:25 schreef hangtime het volgende:
[..]
Komt door de ligging, wij trekken hier extremen aan.
Hier wat uitleg erover:
https://www.gelderlander.(...)k-noodweer~a0b7d94f/
Klinkt als iets van Disney of Nintendo @Nine. @DKUpquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hopelijk ook Silksong spelen tegen die tijd
Ja maar daarvoor moet het wel deprimerend herfstachtig kloteweer zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]Wacht al zolang op die game!
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als iets van Disney of Nintendo @:Nine. @:DKUp
Sorryquote:
Als je in het noorden van Arnhem Noord woont, zit je bijna in Deelenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is Arnhem, Deelen ligt veel hoger boven nap. Geen handige plek voor een KNMI station, lijkt mij danmaar ik ben een leek.
Komt idd ook uit op Nintendoquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
Klinkt als iets van Disney of Nintendo @:Nine. @:DKUp
Dat is waar. Geweldige sfeer in die game.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor moet het wel deprimerend herfstachtig kloteweer zijn
Hier 25 graden met hopelijk regen, is altijd beter dan wat we vandaag hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ben nu al klaar met deze dag. Hoop echt op wat verkoeling morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |