Oh haha. Stom wijf.quote:
Nadeel is wel dat de wifi in de slaapkamer echt drama is. Maar goedquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn huis is ouder dan wij zijn, wel gebarricadeerd en geïsoleerd maar toch heel warm
Das wel goed voor andere zakenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat de wifi in de slaapkamer echt drama is. Maar goed
Is wel beter als je goed warm doucht dan krijg je bij afdrogen vaak wat koeler.quote:
Al jarenquote:
Ik zet de kraan straks op 50!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel beter als je goed warm doucht dan krijg je bij afdrogen vaak wat koeler.
Ik denk dat mijn vriend en katten je er af trappen danquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sick ja. Ik ben jaloers. Mijn slaapkamer staat de hele dag de zon op.
Mag zeker niet op jouw bank slapen dan?
Inderdaad. Perfecte plek om handdoeken te vouwen.quote:
En dan wel er onder gaan staan hequote:
Ben alleen bang voor je kattenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriend en katten je er af trappen dan
Brandwonden door 50 graden? :’)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die pijn van de brandwonden is wel goede afleiding van de hitte ja.
Detailsquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Brandwonden door 50 graden? :’)
Huid van papier mache?
Welke fokker bedoel je met ‘natte handdoek’ ?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:53 schreef Tegan het volgende:
Een natte handdoek knuffelen is wel lekker verkoelend.
Ik niet hoor, ik heb een olifantenhuidquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Brandwonden door 50 graden? :’)
Huid van papier mache?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |