Net zo overtuigd als dat Usman vanavond ging winnen?quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:32 schreef HulkHeld het volgende:
Edwards had verder op ronde 1 na geen schijn van kans maar 1 moment van onoplettendheid en het is klaar. Ben wel overtuigd dat Usman de rematch wint.
Ja ze doen Struve of Yvel erbij zelfs maar vraag me af hoeveel mensen nou echt Nederlands prefereren/er meerwaarde tov de UFC mensen aan geven. Als ik het zie bij die losse gevechten dan is het vaker juist irritant als ze wegschakelen naar die Nederlandse studio.quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:48 schreef SOG het volgende:
Daaaamn d8b dat usman edwards echt saai zou zijn. In 5de ronde d8 k nog gelijk te hebben
Dat nl commentaar bij discovery is wel eeeecht vervelend zeg. Die losse wedstrijden kan je alleen met NL commentaar kijken. Edwards zet ff een dikke KO, zegt die valerio/yes-r dude "de hoek is blij! Kijk, de hoek is blij" over edwards team![]()
Verder vind ik het commentaar van die marloes wel oke maar praat ze veel te langzaam voor deze sport.
Nou, als Usman er inderdaad eenzelfde partij van maakt als afgelopen zaterdag denk ik niet dat Edwards in staat is om hem nogmaals te verslaan. Zo zeker als dat Usman van zichzelf was, ben ik dan weer niet haha.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:46 schreef Nober het volgende:
Mooie card.
Saldana en Costa die denken dat ze gewonnen hebben halverwege. Moest aan Bisping vs. Silva denken.
Dean heeft flink op zijn flikker gehad normaal zit hij er niet zo bovenop.
[..]
Net zo overtuigd als dat Usman vanavond ging winnen?
Herkenbaar die duur van de video. Dit was ook altijd het geval bij UFC via KIJK als je terugkeek. Het was dan alleen de vraag wanneer de KO kwam en van wie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ze doen Struve of Yvel erbij zelfs maar vraag me af hoeveel mensen nou echt Nederlands prefereren/er meerwaarde tov de UFC mensen aan geven. Als ik het zie bij die losse gevechten dan is het vaker juist irritant als ze wegschakelen naar die Nederlandse studio.
En ondanks dat ik het vaker heb aangegeven (ze vragen zelf om feedback) blijven ze bij de losse gevechten de tijdsduur van de video plaatsen dus je moet met bijna dichtgeknepen ogen tussen je wimpers door erop klikken wil je geen spoiler. Die tijdsduur doen ze overal binnen de Discovery dienst en het bij het gedeelte vechtsport weglaten omdat je anders het terugkijken van gevechten verpest is kennelijk niet mogelijk programmeertechnisch gezien of het boeit ze niet.
Ja het blijft natuurlijk lastig bij van die losse clips want na het aanklikken moet je ook nog even je ogen dichthouden om de tijdsbalk onderin niet te zien, totdat die weg is. Als je het hele event rustig in z'n geheel kijkt heb je dit probleem niet. En als je daarbij tijd wil besparen door het stukje tussen gevechten over te slaan moet je een snelle doorspoeloptie hebben, want als je op de tijdsbalk moet gaan klikken dan is het gokken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Herkenbaar die duur van de video. Dit was ook altijd het geval bij UFC via KIJK als je terugkeek. Het was dan alleen de vraag wanneer de KO kwam en van wie.
denk dat de meeste mensen gewoon het origineel bekijken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 02:28 schreef SOG het volgende:
Ey die marloes zegt "wat een flikker, kutzooi" over de regie loooooooooooool miss dat het hele nederlandse commentaar nu gecanceld kan worden
Mag Colby niet eerst proberen Leon te pakken? Hoewel, vorige keer gunde de UFC Colby ook niet echt een title shot.quote:
Colby heeft nog koppijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag Colby niet eerst proberen Leon te pakken? Hoewel, vorige keer gunde de UFC Colby ook niet echt een title shot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |