Of het een Pay per View is of niet. Ouderwets Amerikaans uitzendsysteem. Betekent dat je 70 dollar ofzo moet betalen om die kaart te mogen zien. Daarom zetten ze daar vaak wat grotere namen op.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:25 schreef RudyL het volgende:
Wat maakt eigenlijk UFC een fightnight of een volgnummer? Ik dacht altijd dat het voornamelijk met de kaart te maken had of gaat het wellicht met titel wedstrijden?
De vraag voornamelijk doordat ik UFC London veel interessanter vind dan de aankomende UFC waarin ik eigenlijk alleen Moreno - Kara France interessant vindt. In Londen is zelfs Diakiese nog in de Prelim
Beetje Khabib strategie he. Lijkt net of die gasten met extreem goede grappling niet in gevaar komen in zon guillotine attempt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:54 schreef Nober het volgende:
Dacht dat Bigdash de guillotine had toen ie naar de grond ging.
Goed de locatie zou er nu ook zeker mee te maken hebben, maar ik kijk meer uit naar deze fightnight dan de komende ppv.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Of het een Pay per View is of niet. Ouderwets Amerikaans uitzendsysteem. Betekent dat je 70 dollar ofzo moet betalen om die kaart te mogen zien. Daarom zetten ze daar vaak wat grotere namen op.
[..]
Geboren Rus toch? Weet niet waarom vlaggetje anders is als hij inmiddels Engelse nationaliteit heeft. Foutje gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |