zoals Big Nog in Pridequote:Op maandag 18 juli 2022 10:15 schreef RudyL het volgende:
De laatste keren dat ik Oliveira heb gezien heb ik denk ik iedere keer nog gedacht, nu is het klaar, hij ligt, scheids erbij en It is all over...
Maar nee Oliveira komt altijd terug, onwaarschijnlijk hard, tegen wie hij ook vecht ik kijk er naar uit.
You are fat you need to train.quote:
huge knockersssquote:Op maandag 18 juli 2022 16:00 schreef Nober het volgende:
You are fat you need to train.
En vervolgens deed ze dat. Inmiddels niet meer zie ik.
Dat Diaz zich daarvoor leent, ongelofelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:42 schreef Nober het volgende:
UFC 279: Chimaev vs Diaz
10 september. Geen Sterling vs. Pillashaw.
Laatste gevecht op z'n contract...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat Diaz zich daarvoor leent, ongelofelijk
Weten we nog niet waarom Sterling vs. Dillashaw niet op die card kon?quote:Sterling vs. Dillashaw was targeted for UFC 279 on Sept. 10, but following a report that Nate Diaz and Khamzat Chimaev will headline that event, Yahoo! Sports reported that Sterling’s next title defense will instead take place at UFC 280 in Abu Dhabi.
sterling moest nog extra bonus/betaling onderhandelen met de UFC.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:27 schreef Nober het volgende:
Co Main in Abu Dhabi
[..]
Weten we nog niet waarom Sterling vs. Dillashaw niet op die card kon?![]()
Diaz gaat echt op zijn schild naar buiten. Zou hilarisch zijn als hij de hypetrain weet te deraillenquote:
Of het een Pay per View is of niet. Ouderwets Amerikaans uitzendsysteem. Betekent dat je 70 dollar ofzo moet betalen om die kaart te mogen zien. Daarom zetten ze daar vaak wat grotere namen op.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:25 schreef RudyL het volgende:
Wat maakt eigenlijk UFC een fightnight of een volgnummer? Ik dacht altijd dat het voornamelijk met de kaart te maken had of gaat het wellicht met titel wedstrijden?
De vraag voornamelijk doordat ik UFC London veel interessanter vind dan de aankomende UFC waarin ik eigenlijk alleen Moreno - Kara France interessant vindt. In Londen is zelfs Diakiese nog in de Prelim
Beetje Khabib strategie he. Lijkt net of die gasten met extreem goede grappling niet in gevaar komen in zon guillotine attempt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:54 schreef Nober het volgende:
Dacht dat Bigdash de guillotine had toen ie naar de grond ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |