Als hij 16 jaar is geworden, heb je heel goed voor hem gezorgd en heeft hij een heel goed leven bij je gehad. Sterkte.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Gaat dood. Is stervende. Binnen nu en enkele weken-2 maanden is het gedaan.
Wist dat het ooit ging komen, maar niet nu.
Klacht: Hoeft van mij allemaal niet meer, wat is dit voor leven, ik snap er niks van.
Klacht: Ik ben al 16 jaar gewend aan hem.
Ja, wil er wel mee naar de dierenarts, maar denk oprecht dat hij de rit er naartoe al niet meer overleeft, dan krijgt hij zoveel spanning dat hij dan de pijp al uit gaat.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat is het meest kuttige aan een huisdier. Heb het al vele malen meegemaakt, echt zware ellende.
Maar, 16 is een mooie leeftijd. Hier ook wel een kat gehad die 22 jaar is geworden. Dat is ook niet wat hoor. Dement, niet meer zindelijk..
Je hebt het goed gedaan, het is op die leeftijd wel aardig op zeg maar.
Sterkte!
Nou3quote:Op zondag 17 juli 2022 20:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Flikker toch op uit mijn topic en het liefst van heel FOK half tamme achterlijke teringdebiel
Prima als je opmerkingen wilt maken over mijn dikke reet, mag overal op FOK, maar niet in het topic van mijn kad.quote:
Snap ik hoor, hij geniet ook nog wel op zijn manier zo te lezen. Ik zou er ook niet meer mee gaan slepen.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja, wil er wel mee naar de dierenarts, maar denk oprecht dat hij de rit er naartoe al niet meer overleeft, dan krijgt hij zoveel spanning dat hij dan de pijp al uit gaat.
Ik let erop dat hij geen pijn heeft, hij knort nog wel met knuffelen en ligt soms ook op rug te rollen in het gras. Maar hij eet en drinkt al bijna niet meer, en slaapt 24-7, op de meest rare plekken. Loopt ook geen rondjes meer buiten, ligt alleen nog maar op vaste plekken in de tuin.
kk jij nou gewoon eens keer op met die bagger van jequote:Op zondag 17 juli 2022 21:08 schreef Maanvis het volgende:
BasEnAad in ONZ / Clitoris van mijn kat in ONZ hebben we ook verdriet om jouw kad
quote:Op zondag 17 juli 2022 21:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
kk jij nou gewoon eens keer op met die bagger van je
Ja is wel naar met zo'n beestje altijdquote:Op zondag 17 juli 2022 20:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Prima als je opmerkingen wilt maken over mijn dikke reet, mag overal op FOK, maar niet in het topic van mijn kad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |