SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Visafslagquote:
Sprintje zoquote:
Je bent me net een slag voor.quote:
Bij Jumbo had ie nu al 2x de Giro gewonnen.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie de Giro heeft gewonnen?
Jumbo gaat de Tour nog verspelen, geen tijd voor babbels.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij Jumbo had ie nu al 2x de Giro gewonnen.
Ik sla deze post even op.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo gaat de Tour nog verspelen, geen tijd voor babbels.
Dit kon wel eens een zwarte dag zijn inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jumbo gaat de Tour nog verspelen, geen tijd voor babbels.
Wout van Mars gaat het regelenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Vingegaard zit wel redelijk alleen nu al, terwijl de finale best lastig is toch? Kan nog wel een probleem voor hem zijn
Vermoeiend ook van de Belgen dat ze er telkens over beginnen terwijl die hem al ruim een week binnen heeft.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze sprinten zelfs niet meer voor groen
De manier waarop nu is een devaluatie van de groene trui.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BV Van Aert denkt aan de punten.
Is het wel hopen dat Kuss nu wel in vorm is, want anders gaat Vingegaard geïsoleerder zitten dan Pogi, als je het moet hebben van een Wout die teveel heeft gedaan deze tour en Benoot die met de dag slechter is.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo heeft wel mazzel dat we in de Pyreneeën vooral vlakke aanlopen hebben.
De Belg is hier nog niet zeker van. Herman van Springel leek ook veilig in het geel.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vermoeiend ook van de Belgen dat ze er telkens over beginnen terwijl die hem al ruim een week binnen heeft.
Vingegaard hoeft maar één mannetje te volgen.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is het wel hopen dat Kuss nu wel in vorm is, want anders gaat Vingegaard geïsoleerder zitten dan Pogi, als je het moet hebben van een Wout die teveel heeft gedaan deze tour en Benoot die met de dag slechter is.
Ha!quote:Op zondag 17 juli 2022 16:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Belg is hier nog niet zeker van. Herman van Springel leek ook veilig in het geel.
Thomas zou ik ook niet laten lopen.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vingegaard hoeft maar één mannetje te volgen.
WvA heeft nu al twee vingers in de neus.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:43 schreef Sabata het volgende:
Manmanman, we gaan straks met de tweede garnituur sprinten.
Hij zal de complete breuk wel gevoeld hebben. Hamilton had een barst erin, veel pijnstillers en wat CERA en hij kon verderquote:Op zondag 17 juli 2022 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Gebroken sleutelbeen. Alsof je daar niet mee kan doorrijden.
[ afbeelding ]
Hopelijk nietquote:Op zondag 17 juli 2022 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kan Groenewegen dit overleven
Chief Engineer heeft tenminste op de Pra Loup gewonnen, dat kon Charteau niet zeggenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Keske is een schande voor de bollentrui.
Ik heb financiele belangen bij geen sprint van Matthews.quote:
Hij gaat ook geen sprint aantrekken voor wout ofzoquote:
Renaat gaat met toortsen en hooivorken Carcassonne blokkeren als Ze Germans Martens en Niermann Wout inperkenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vermoed dat Renaat de champagne al gaat openen.
Zeker, profiteurtjes die even een touretappe willen winnen door heel de dag in het wiel te hangen en laatste 100 meter even een sprintje trekken.quote:
Daar gaat de BV van Aert zich echt niks van aantrekken.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Renaat gaat met toortsen en hooivorken Carcassonne blokkeren als Ze Germans Martens en Niermann Wout inperken
Missen ze niks aanquote:Op zondag 17 juli 2022 16:49 schreef Toby56 het volgende:
Mollema moet nog uitkijken voor de tijdslimiet.
Nou wat zullen die feestvierenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit wordt wellicht een Belgisch duel.
Wout kan de dag van Jumbo goedmaken
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 17 juli 2022 16:49 schreef Toby56 het volgende:
Mollema moet nog uitkijken voor de tijdslimiet.
Vraag is wie er door gaat rijden. Trek met 3 mannetjes gaat dit geen 48 kilometer volhouden lijkt me.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is nu wel nagenoeg vlak, maar het verschil is dus al een minuut.
Dit wordt idd lastig te controlerenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan nu ook zo voor een aantal vluchters worden.
Etappe is verlengt om beter aan de warmte te kunnen wennen.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Al bijna 17u, waarom moeten ze nog zo ver?
Uh, oké.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maarja een wereldrenner zoals Wout zou eigenlijk niet mogen knechten.
Het TDF forum gaat stil zijn als wout gaat knechten voor de deen. Want ze dachten dat het een nepknecht was.
#woest
Ze rijden niet zo snelquote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
???????????????????quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het TDF forum gaat stil zijn als wout gaat knechten voor de deen. Want ze dachten dat het een nepknecht was.
#woest
Ik vroeg mij al af wanneer je dagelijkse mongolen post over Van Aert zou komenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
40 gradenquote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat een renner met 40 graden best veel vocht verliest. En dat het voor hem ook geen kwaad kon om eens wat te verliezenquote:
Je dacht, ik probeer het vandaag weer?quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
Nu ben ik nog meer woestquote:Op zondag 17 juli 2022 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af wanneer je dagelijkse mongolen post over Van Aert zou komen
Jumbo Viesmad?quote:
Denk nou even na voor je een post plaatst.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
Niet voor niks dat Bobbie die ijsregen-editie van KBK won.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:55 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat een renner met 40 graden best veel vocht verliest. En dat het voor hem ook geen kwaad kon om eens wat te verliezen
Als er een Kung en een Ganna bij was geweest hadden ze wel kans gehad.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gougeard is t soort renner waar in de ontsnappingen in de Tour tegenwoordig eigenlijk geen ruimte meer is.
Precies. Neem een voorbeeld aan de rest.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Denk nou even na voor je een post plaatst.
Je vraagt er ook omquote:Op zondag 17 juli 2022 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt hier ook altijd afgemaakt![]()
Ach kan er wel mee lachen
Ik vind dat Wout het prima doet eigenlijk bij Jumbo Visma. Al een aantal jaren. En volgens mij staat ik daar hier niet alleen in. Prima kopman en een prima eerste luitenant, al naar gelang het gemeen' hem roept.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
#woest
Je post dan ook enorme onzin...quote:Op zondag 17 juli 2022 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt hier ook altijd afgemaakt![]()
Ach kan er wel mee lachen
Sagan ook wel wisselvallig bergop deze Tour als hij nu ineens wel overleeftquote:Op zondag 17 juli 2022 16:59 schreef wimderon het volgende:
Pedersen, Dainese, Van Aert, Philipsen, Van Poppel, Sagan present voorin.
Lijkt bij sprinters toch wel een verschil te zijn met bergen of heuvels, Groenewegen prima in de bergen, maar nu al een paar keer dat die in een heuvelrit als deze moet lossen.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sagan ook wel wisselvallig bergop deze Tour als hij nu ineens wel overleeft
Die gaat niet meer terugkeren.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Groenewegen probeert nog aan te sluiten
Ook in De Dauphine (vergelijkbare ritten) was het een paar keer net iets te zwaar.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt bij sprinters toch wel een verschil te zijn met bergen of heuvels, Groenewegen prima in de bergen, maar nu al een paar keer dat die in een heuvelrit als deze moet lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |