Het stond zelf onderin, dacht alquote:Op zondag 17 juli 2022 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nederland moest er nog twee scoren, commentator kan niet rekenen.
Owquote:Op zondag 17 juli 2022 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
#werkenbijdeNOSquote:Op zondag 17 juli 2022 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
quote:Wat een gekte: Nederland lijkt op 5-1 te komen en dan komt de eerste plek ineens weer in beeld...
Maar nee, de goal wordt afgekeurd wegens buitenspel.
In het begin zal die de 5 - 0 nog niet gezien hebben. Maar toen hij aangaf dat het bij Zweden al was afgelopen had die het toch wel moeten weten. Maar gezien de reactie van Gert van t' Hof denk ik dat ze het nog steeds niet wetenquote:Op zondag 17 juli 2022 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer juist zoals ze het zeggen. Dat met 5 - 1 het weer in zicht komt. Want dan had je er nog maar één nodig.quote:
Tenzij Miedema er weer isquote:Op zondag 17 juli 2022 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou we weten nu wel met welke elf we moeten gaan spelen tegen Frankrijk.
Parsons:quote:Op zondag 17 juli 2022 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou we weten nu wel met welke elf we moeten gaan spelen tegen Frankrijk.
Dan kan Roord trouwens wel weer op de 10-plek. Roord-Miedema loopt vaak stukken beter dan vandaag met Lineth in de punt.quote:
Klinkt als een heerlijke zondagquote:Op zondag 17 juli 2022 20:25 schreef Meridiaan het volgende:
Heb zo’n fijne dag gehad![]()
Goed geslapen, vanochtend braaf gesport en vanmiddag heel aardige nieuwe mensen ontmoet
Ik ben alleen even buiten geweest om de poort van het slot te halen. Een keer om de theedoek aan de waslijn buiten te drogen te hangen en zojuist om bezoek weer uit te laten en de poort weer op slot te doen.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:26 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag een maar halfuur in de zon gelopen en verder alleen maar in de schaduw gezeten. Maar ik heb wel witte voeten opeensoftewel bruine benen
Prima tochquote:Op zondag 17 juli 2022 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben alleen even buiten geweest om de poort van het slot te halen. Een keer om de theedoek aan de waslijn buiten te drogen te hangen en zojuist om bezoek weer uit te laten en de poort weer op slot te doen.
Net was het op zich wel prima buiten. Maar nog even uurtje wachten en dan, denk ik dat ik het raam wel weer kan openen.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Prima toch![]()
Ik vond het op een gegeven moment ook te warm buiten.
Wat zei ze dan?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:40 schreef zorro28 het volgende:
Rivkah is ook echt een zouteloze interviewer
quote:Op zondag 17 juli 2022 20:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon "hoe voel je je nu?" "maakten de wissels vandaag het verschil" en dat is het wel.
Ja, maar niet met genoeg voor plek 1.quote:
Ik had vandaag ook weinig zin om buiten te zitten. Gisteren al de hele dag in de tuin gewerkt en ben daar zelfs een beetje bij verbrand. Ik vind het wel goed zo.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:26 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag een maar halfuur in de zon gelopen en verder alleen maar in de schaduw gezeten. Maar ik heb wel witte voeten opeensoftewel bruine benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |