persoonlijk had ik brobby uit principe niet meer gehaald, tenzij hij echt voor een hongerloontje gaat zitten.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Lekker lange contracten.
Dat is nog het enige voordeel ook van de wrange situatie met Brobbey. Als je hem nu koopt, is het ook direct een 5 jarig contract. In plaats van steeds bedelen voor een jaartje extra.
Ik zie niet goed hoe het falen van Mo te maken heeft met mijn liefde voor PSV, maar soitquote:Op maandag 18 juli 2022 10:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De haat voor de speler en Ajax is kennelijk groter dan de liefde voor PSV en het voetbal. Dat mag.
gelukkig staat Ajax er anders in, je moet gewoon kijken naar de kwaliteiten en of die speler het waard isquote:Op maandag 18 juli 2022 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
persoonlijk had ik brobby uit principe niet meer gehaald, tenzij hij echt voor een hongerloontje gaat zitten.
Nee klopt. Maakt het niet minder triest overigens.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zie niet goed hoe het falen van Mo te maken heeft met mijn liefde voor PSV, maar soit
Jouw reactie? Dat zijn we wel gewendquote:Op maandag 18 juli 2022 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee klopt. Maakt het niet minder triest overigens.
quote:Op maandag 18 juli 2022 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee klopt. Maakt het niet minder triest overigens.
we kunnen hier wel wat koud PSV badwater gebruiken met deze hittegolf maar beter vechten jullie dat elders uitquote:Op maandag 18 juli 2022 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jouw reactie? Dat zijn we wel gewend
mo gaat dit jaar de eredivisie vernederenquote:Op maandag 18 juli 2022 11:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mo heeft met een half jaartje trainen nog even een half miljoen binnen geharkt en gaat nu met pensioen.
Ik was al hard afgehaakt in dit gesprek.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
we kunnen hier wel wat koud PSV badwater gebruiken met deze hittegolf maar beter vechten jullie dat elders uit
quote:Op maandag 18 juli 2022 10:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij weer opklimt, maar wel nadat hij gefaald is bij Ajax. Ik gun onze hoofdstedelingen niet dat hij nu helemaal opleeft nadat ze hem gehaald hebben om ons even een hak te zetten
Mijn account staat weer vol met meldingen doordat ik dit filmpje heb gemaakt. Daar gaan we weer.quote:
Had je wat anders verwacht?quote:Op maandag 18 juli 2022 17:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mijn account staat weer vol met meldingen doordat ik dit filmpje heb gemaakt. Daar gaan we weer.
Natuurlijk niet. Dan zouden ze ook niet met jong meetrainen in deze fase lijkt mij, naast dat ze alle drie totaal niet het niveau hebben.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:46 schreef FireFox1 het volgende:
Babel, Clement én Eiting trainen mee met Jong.
Ik hoop niet dat Ajax zo dom is om één van die 3 gasten een contract aan te bieden.
Kan je zulk debiele posts gewoon achterwege laten? Daar wordt VBL beter van en wordt er ook minder op je gezekenquote:
Zie het Feyenoordtopic voor meer context. Dan had je minder boos gereageerd op dit grapje.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je zulk debiele posts gewoon achterwege laten? Daar wordt VBL beter van en wordt er ook minder op je gezeken
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je zulk debiele posts gewoon achterwege laten? Daar wordt VBL beter van en wordt er ook minder op je gezeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |