Euh.. Zo kan je de zin ook lezen inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2022 22:10 schreef skysherrif het volgende:
Mo wordt dus binnen ajax bedreigd en gepest, maar niet door de fans.
Dit roept heel veel vraagtekens op
quote:Ihattaren heeft volgens diverse bronnen binnen Ajax last van intimidatie en bedreigingen, die niet uit de hoek van fans komen
dat staat er toch niet? Wellicht heeft ie last van intimidatie door criminelen omdat ie zelf misschien een criminele neef heeft ofzo, weten wij veel.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:10 schreef skysherrif het volgende:
Mo wordt dus binnen ajax bedreigd en gepest, maar niet door de fans.
Dit roept heel veel vraagtekens op
Oh excuses ik las het verkeerd.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euh.. Zo kan je de zin ook lezen inderdaad
[..]
De toiletjuffrouw denk ikquote:Op zondag 17 juli 2022 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan natuurlijk alsnog. Zal Bandé wel zijn
Ach, die smoes hadden we in Eindhoven nog niet gehoord. Je moet hem meegeven dat hij wel blijft vernieuwen.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:02 schreef RipCity het volgende:
Mootje bedreiging? Wie kan t Telegraaf stukje lezen?
[ twitter ]
quote:Op zondag 17 juli 2022 22:08 schreef Heeinz het volgende:
Typisch De T artikeltje ook, één gehele zin over Mo en de bedreiging. Uiteraard wel als clickbait titel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan is het meteen ook niet waar?quote:Op zondag 17 juli 2022 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Typisch De T artikeltje ook, één gehele zin over Mo en de bedreiging. Uiteraard wel als clickbait titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
ja zo rollen ze, ik heb ook geen abonnementquote:Op zondag 17 juli 2022 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik ontken het nergens, ik heb het over de vreselijke clickbait van de T.
Misschien is het Promes wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
dat staat er toch niet? Wellicht heeft ie last van intimidatie door criminelen omdat ie zelf misschien een criminele neef heeft ofzo, weten wij veel.
Waarom zou het vanuit iemand van Ajax zijn? Dat haal ik er echt niet uit
bron?quote:Op maandag 18 juli 2022 00:08 schreef Sebbeszweet het volgende:
Schandalig van kip pirie pirie en Mallejan om Mo zo te behandelen. Mo kan wel wel voetballen, maar dan hoef je hem toch niet te bedreigen.
Dit wordt gewoon niets meer, maar leuk dat men het vertrouwen hier blijft behouden. Het positivisme heeft me altijd al verbaasd maar zal straks na weer een vertrek via de achterdeur wel 180 graden omslaan.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, die smoes hadden we in Eindhoven nog niet gehoord. Je moet hem meegeven dat hij wel blijft vernieuwen.
Volgende week kan hij niet trainen omdat zijn papegaai naar de logopedist moet.
Mijn onderbuik, trust me ik zit er niet vaak naastquote:
waarom moet hij nu al afgeschreven worden dan, ik begrijp wel dat vanuit dat ze dit vanuit de niet Ajax en vooral PSV hoek het liefste zien maar op basis van deze berichten vooralsnog voorbarigquote:Op maandag 18 juli 2022 07:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon niets meer, maar leuk dat men het vertrouwen hier blijft behouden. Het positivisme heeft me altijd al verbaasd maar zal straks na weer een vertrek via de achterdeur wel 180 graden omslaan.
Ik weet niet of de discussie in het Ajax-topic op dit moment heel veel zin heeft, de Ajax-fans hopen op een wonder omdat het hun eigen speler is en de fans van andere clubs hopen dat het niets meer wordt.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom moet hij nu al afgeschreven worden dan, ik begrijp wel dat vanuit dat ze dit vanuit de niet Ajax en vooral PSV hoek het liefste zien maar op basis van deze berichten vooralsnog voorbarig
Hoezo een wonder, het was niks en het kan wat worden, meer niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de discussie in het Ajax-topic op dit moment heel veel zin heeft, de Ajax-fans hopen op een wonder omdat het hun eigen speler is en de fans van andere clubs hopen dat het niets meer wordt.
Maar het is wel altijd wat met Mo dus helemaal vreemd (na alle incidenten bij PSV en Juventus) is het niet dat mensen nu met opgetrokken wenkbrauwen naar dit verhaal kijken lijkt mij? Zo'n verhaal komt net even wat sympathieker over bij een jongen die nog geen krasjes heeft.
Het kan best kloppen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo een wonder, het was niks en het kan wat worden, meer niet.
Natuurlijk is het een vreemde situatie maar omdat hij het is kan het niet kloppen en moet hij maar afgeschreven worden.
Dit is nogal aan de sneue kant.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
en de fans van andere clubs hopen dat het niets meer wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |