Klopt ja, is nu livequote:
Deden we vroeger in de fjes ookquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:45 schreef mabo11 het volgende:
Dat een doeltrap niet door de doelman genomen wordt blijf ik een verschrikkelijk fenomeen vinden.
Ik kan me nog goed herinneren hoe blij men hier in het topic was toen zijn keuze op Ajax viel en niet op PSV.quote:
Je kan niet elke keer 6 gooien zie je ook bij Bande en Daramy.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe blij men hier in het topic was toen zijn keuze op Ajax viel en niet op PSV.
Groot talent blijkt er geen kut van te kunnen. Jammer dat hij zich totaal niet heeft ontwikkeld, iets wat normaal toch een sterke kant is van de Ajax opleiding.
Gek ja. Dat we blij waren dat een groot talent naar ons kwam ipv naar psv... Dat het niks geworden is veranderd daar niks aan natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe blij men hier in het topic was toen zijn keuze op Ajax viel en niet op PSV.
Groot talent blijkt er geen kut van te kunnen. Jammer dat hij zich totaal niet heeft ontwikkeld, iets wat normaal toch een sterke kant is van de Ajax opleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |