Dat betekent niet dat knights geen soldiers warenquote:Op zondag 17 juli 2022 03:10 schreef FlauwKapsel het volgende:
Soldier betekent niet ridder, mafkees.
Sterker nog:quote:Knights were medieval gentleman-soldiers, usually high-born, raised by a sovereign to privileged military status after training as a page and squire. Originally knights were attendants or specialized foot-soldiers, but the status of knights was elevated around 800 A.D.
https://www.medievaltimes(...)-and-battles/knights
quote:Knights were considered elite soldiers in battles, wars and crusades
Ok tettenkoning.quote:Op zondag 17 juli 2022 04:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat knight niet soldier betekent, betekent niet dat knights geen soldiers waren
[..]
Sterker nog:
[..]
I suggereerde ook naar white knight he idioot.quote:Op zondag 17 juli 2022 03:10 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Soldier betekent niet ridder, mafkees.
Je kunt niet naar iets suggereren.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:56 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
I suggereerde ook naar white knight he idioot.
Goedzo.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:57 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben laatst door zo'n halfbloedje zonder vader uitgemaakt voor boze witte man
heb haar daarna flink de waarheid laten zien
Je was niet boos?quote:Op zondag 17 juli 2022 09:57 schreef Jahr00n het volgende:
Je hebt in haar kont geplast?quote:Op zondag 17 juli 2022 09:57 schreef Jahr00n het volgende:
Nee "ridder" was vroeger een adellijke titel, geen soldaat. Een "soldaat" was toen "voetsoldaat" en een "cavalerist" een "ruiter".quote:Op zondag 17 juli 2022 04:48 schreef Nine. het volgende:
Dat betekent niet dat knights geen soldiers waren
Ridder is nog steeds een titel, maar goed. En verder...quote:Op zondag 17 juli 2022 11:12 schreef HSG het volgende:
Nee "ridder" was vroeger een titel, geen soldaat. Een "soldaat" was toen "voetsoldaat" en een "cavalerist" een "ruiter".
quote:Een ridder (een woord afgeleid van "rijder" als leenvertaling van het Oudfranse "chevalier") was in de middeleeuwen een bereden en bepantserde soldaat (ruiter).
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ridder_(ruiter)
quote:Rondom de ridder: elitesoldaat van de middeleeuwen
In de middeleeuwen hadden landen geen staand leger. Koningen ontleenden hun macht aan de strijders van plaatselijke vorsten, en de ridder was de bekwaamste van hen. Met zijn harnas en jarenlange gevechtstraining domineerde de ridder de slagvelden van Europa.
https://historianet.nl/ma(...)-van-de-middeleeuwen
Niets.quote:
Denk dat we knikkeren ook maar aan banden moeten leggen.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan dit woord eigenlijk nog wel anno 2022?
Iddquote:Op zondag 17 juli 2022 12:40 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat we knikkeren ook maar aan banden moeten leggen.
Negeren>Nikkeren>Knikkeren
Niggeren dan? Nieuwe spelling!quote:Op zondag 17 juli 2022 12:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan dit woord eigenlijk nog wel anno 2022?
Wedden?quote:Op zondag 17 juli 2022 12:29 schreef Selenophilia het volgende:
[..]Dan valt er nog iets te pijpen zeker, maar nee bedankt. Never gonna happen.
Je bent gewoon een negerin.quote:
Ok man. Verwar je mij met de onzekere jij ofzoquote:Op zondag 17 juli 2022 15:51 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een negerin.
Lekker bitchen op witte mannen, maar zelf schaam je je om een negerin te zijn.
Krijg spontaan zin in een Snicker.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat we knikkeren ook maar aan banden moeten leggen.
Negeren>Nikkeren>Knikkeren
Triestige evolutie maar je hebt wel gelijk!quote:Op zondag 17 juli 2022 11:49 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niets.
Dit is juist de hele valkuil.
Je gaat er over nadenken, nadenken is aandacht geven, en aandacht geven is laten groeien.
Keihard en meedogenloos in de kiem smoren door te negeren is de beste oplossing.
Klinkt trouwens als een alternatief voor racist met een zogenaamde diepere lading.
Ik zeg lijkt, in werkelijkheid is het lokaas voor een val.
De eerste seconden dat je er op reageert is feitelijk al voldoende.
Ze zullen in de toekomst nog wel met meer van die vondsten komen
Kleine discussie met een nieuwe Nederlander. Begint ie ineens 'white soldier' te zeggen en dat ik me meer voel dan een ander.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waarom werd je witte soldaat genoemd dan?
Maar wat bedoelt-ie dan precies met white soldier?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kleine discussie met een nieuwe Nederlander. Begint ie ineens 'white soldier' te zeggen en dat ik me meer voel dan een ander.
Het kwam niet eens kwetsend over
Negeren stond vroeger in woordenboek: vervelend gedrag vertonen.quote:
Ik ben een blanke boy, laat ons zeggen 'het uber ras'. Die kerel zal het daarmee moeilijk hebben maar het nog moeilijker gevonden hebben om een scheldwoord te verzinnen voor zijn superieuren.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar wat bedoelt-ie dan precies met white soldier?
Discussie waarover en hoe.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kleine discussie met een nieuwe Nederlander. Begint ie ineens 'white soldier' te zeggen en dat ik me meer voel dan een ander.
Het kwam niet eens kwetsend over
De White Power Ranger natuurlijk!quote:Op zondag 17 juli 2022 20:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar wat bedoelt-ie dan precies met white soldier?
Lijkt mij maar een strontfilm.quote:
True, nu nog een film over gele soldaten.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het is Frans, dus tja... maar het gaat wel over witte soldaten
Vietnamfilms zijn er toch al genoeg?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
True, nu nog een film over gele soldaten.
Niet racistisch genoeg.quote:
Now we're talking!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |