quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:14 schreef Marsenal het volgende:
https://chaturbate.com/doctordoris/
Deze link is nsfw.
Dan wil je gewoon kanker. Smeer nou verdomme.
If I was to give one piece of advice, sunscreen would be it.
Ik had effe geen zin om te googlen, sorryquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Het is:
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Evenzeer mooi plaatje met best wel goede adviezenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik had effe geen zin om te googlen, sorry
Wat die ğast zei is gewoon goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Het is:
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Dude, jij bent al getint toch? En je hebt geen Vaginaquote:Op zondag 17 juli 2022 00:14 schreef Maharski het volgende:
IK heb het hele jaar nog geen één keer gesmeerd. Heb het niet eens in huis (oh, toch wel). Gewoon rustig opbouwen. Laagje bruin opbouwen, en je verbrand niet meer.
Nee hoor. White guy.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dude, jij bent al getint toch? En je hebt geen Vagina
Wat heb jij toch met dat omgekeerde dakje op de g?quote:
Wauw, echt niet? Check de spiegel. Je bent vast een paar procent Indiaas ofzo, jaaaa, geef maar toequote:Op zondag 17 juli 2022 00:41 schreef Maharski het volgende:
[..]
Nee hoor. White guy.
Maar wat Vage Ina hiermee te maken heeft?
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 17 juli 2022 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met dat omgekeerde dakje op de g?
Ja ben wel net zo verlicht als Buddha en al die andere Indiaase guru's!quote:Op zondag 17 juli 2022 00:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wauw, echt niet? Check de spiegel. Je bent vast een paar procent Indiaas ofzo, jaaaa, geef maar toe
Dank jequote:Op zondag 17 juli 2022 00:48 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja ben wel net zo verlicht als Buddha en al die andere Indiaase guru's!
Omdat het zo uitgesproken moet worden.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met dat omgekeerde dakje op de g?
Hoe?quote:Op zondag 17 juli 2022 00:51 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Omdat het zo uitgesproken moet worden.
Deze man kan niet reageren, maar: hij vind dit bizar geil en hierdoor hele dag zeer opgeregen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Had me vandaag in de Weerd gelegd met een g-string aan. Kanjers hard verbrand. Ook niet gewipt want veel pottenkijkers
@:sfancta
Ah dank voor het doorgeven. Ik heb hem gemist daar.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Deze man kan niet reageren, maar: hij vind dit bizar geil en hierdoor hele dag zeer opgeregen.
Ben er weer broeder, ik heb dit gemist door een verplichte pauze hier. Wanneer lig je er weer?quote:Op zondag 17 juli 2022 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah dank voor het doorgeven. Ik heb hem gemist daar.
Dinsdag sowieso. Lekker bruin worden zonder tanlinesquote:Op zondag 17 juli 2022 13:18 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben er weer broeder, ik heb dit gemist door een verplichte pauze hier. Wanneer lig je er weer?
quote:Op zondag 17 juli 2022 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
Dinsdag sowieso. Lekker bruin worden zonder tanlines
Ik zou je gear insmerenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dinsdag sowieso. Lekker bruin worden zonder tanlines
Nee joh.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:51 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Omdat het zo uitgesproken moet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |