How to change your mind op Netflix gezien? Ramgek man, RAMGEK zeg ik je!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:24 schreef Selenophilia het volgende:
Champignons van de lidl zijn altijd mooi wit.
Ja toevallig wel. Heb je wel eens tussen de benen van je moeder gekeken?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
How to change your mind op Netflix gezien? Ramgek man, RAMGEK zeg ik je!
Racismequote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:24 schreef Selenophilia het volgende:
Champignons van de lidl zijn altijd mooi wit.
Ja en jij dan met je rode wijn eh, beetje de witte buitensluiten.quote:
Okee, zal ik meteen over de anaalseks met je moeder vertellen dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
@:vogeltjesdans ik zou maar gewoon even rustig gaan liggen en die paddenstoelen laten uitwerken en morgenvroeg even met je begeleidster praten over dat je niet zo goed gaat op je nieuwe medicatie.
quote:
Jullie zijn niet geschiktquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja en jij dan met je rode wijn eh, beetje de witte buitensluiten.
Niet echt inclusief #cancelrodewijn
Hangt er maar net van af waarvoor. Heb je bijvoorbeeld brandhout wel eens in overweging genomen?quote:
Jij wel gelukkig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij wel gelukkig...Wie geeft dit stuk gebruikt toiletpapier een duimpje?!??! NOU?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik zie geen serieuze rol voor hen/hem/themquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hangt er maar net van af waarvoor. Heb je bijvoorbeeld brandhout wel eens in overweging genomen?
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:39 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Wie geeft dit stuk gebruikt toiletpapier een duimpje?!??! NOU?!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2022 17:46:39 ]
Dat mag uiteraard, zolang je geen privé gegevens van de klanten van je moeder openbaart mag je gerust vertellen over haar ervaringen met klanten. Zolang je moeder er geen probleem mee heeft natuurlijk, maar gezien haar 'activiteiten' zal dat laatste geen probleem zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, zal ik meteen over de anaalseks met je moeder vertellen dan?
[..]
Je haalt jouw en mijn moeder door elkaar, maar dat lijkt me ook niet zo vreemd voor zo'n geaborteerd stuk stront als jijquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, zolang je geen privé gegevens van de klanten van je moeder openbaart mag je gerust vertellen over haar ervaringen met klanten. Zolang je moeder er geen probleem mee heeft natuurlijk, maar gezien haar 'activiteiten' zal dat laatste geen probleem zijn
Ik denk dat jij een beetje verward bent, heb er morgen maar even met je begeleider over en wens je moeder succes !quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je haalt jouw en mijn moeder door elkaar, maar dat lijkt me ook niet zo vreemd voor zo'n geaborteerd stuk stront als jij
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje verward bent, heb er morgen maar even met je begeleider over en wens je moeder succes !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]Het is wel respectloos om het beroep van je moeder zo uit te lachen, ze onderhoud je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is wel respectloos om het beroep van je moeder zo uit te lachen, ze onderhoud je wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |