abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205359701
Waar we kijken hoe we de hitte kunnen doorkomen.
pi_205359709
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer -O-
pi_205359870
Hier zijn ze wel salade fan, vooral de jongste. Maar hier wordt ook wel gewoon warm gegeten als het zo uit komt hoor ook als het warm is.
pi_205359882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer -O-
Wat de pot schaft 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 16 juli 2022 @ 15:37:20 #5
382129 crew  Donna
pi_205359919
Gewoon alles. :7

Maar wij eten zelf ook niet anders als anders.
Erwtensoep gaat ook prima met 30 graden.
pi_205360153
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes. :{ Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!

Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
pi_205360205
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes. :{ Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!

Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 16 juli 2022 @ 16:22:35 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205360218
quote:

Och wat een ellende bij elkaar :{
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205360232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:20 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!
Dank je!
pi_205360237
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Och wat een ellende bij elkaar :{
Sterkte :*
Dank je!
pi_205360335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat wij willen maken. Wraps zelf vullen werkt altijd goed, broodje hamburger, pastasalade, dingen die snel klaar zijn :) De keuken mijd ik echt met hitte.
pi_205360503
@_Ingrid_ dat is een slechte timing. Beterschap voor beide!

Hier eten ze ook wat de pot schaft. Vanmiddag als langs de Mac geweest, dus het avondeten wordt een fruitmix met brood.
Maar echt heel anders koken we niet. Als het echt erg wordt, dan wordt het soep met brood en fruit. En soep kan dan best erwtensoep zijn. Mijn man heeft vorige week net nieuwe gemaakt, weer 2 bakken in de vriezer voor niet-moeilijk-doe-dagen :P
  zaterdag 16 juli 2022 @ 17:11:07 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_205360852
Wat doen jullie altijd in wraps?

Hier ook meestal snel & makkelijk bij warm weer. Salade, broodje gezond, dat soort dingen.

Sterkte Ingrid, wat een timing. -O-
pi_205360990
Kan iemand mij vertellen wat tegenwoordig de regels zijn trouwens? 5 dagen isolatie?
De rijksoverheid valt bij mij telkens uit.
Beide kinderen zijn trouwens negatief. Tyler vermijd me nu, die is bang dat hij besmet word en heel ziek gaat worden. Hij heeft volgende week nog 3 leuke dingen op de planning staan met zijn school begeleidingsclubje.
Game middag, Drouwenerzand en zelf pizza's maken en spelletjes doen.
Volgens mij kan dat gewoon doorgaan als hij geen klachten heeft toch?

Ik heb er iig wel voor gezorgd dat mijn vriend nu op een 1 persoons kamer ligt. :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 juli 2022 @ 17:25:20 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205361014
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat tegenwoordig de regels zijn trouwens? 5 dagen isolatie?
De rijksoverheid valt bij mij telkens uit.
Beide kinderen zijn trouwens negatief. Tyler vermijd me nu, die is bang dat hij besmet word en heel ziek gaat worden. Hij heeft volgende week nog 3 leuke dingen op de planning staan met zijn school begeleidingsclubje.
Game middag, Drouwenerzand en zelf pizza's maken en spelletjes doen.
Volgens mij kan dat gewoon doorgaan als hij geen klachten heeft toch?
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_205361136
Bij ons hebben de Kids tropen rooster volgende week dus zijn ze op de lange dagen al om 13:00 klaar ipv 15:00 en op het aangepaste programma staan al zaken als waterspelletjes. Sowieso worden ze maandag en dinsdag in badkleding verwacht.
Dus zo erg is die laatste schoolweek ook niet op deze manier.
pi_205361162
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:11 schreef Kyara het volgende:
Wat doen jullie altijd in wraps?

Hier ook meestal snel & makkelijk bij warm weer. Salade, broodje gezond, dat soort dingen.

Sterkte Ingrid, wat een timing. -O-
Wij hebben een tafel vol keuze oa komkommer, paprika, sla, wortel, avocado. Verder dingen zoals kipfilet en runderrookvlees en als ik zin heb om het te maken pulled chicken. Zuivelspread, roomkaas om te besmeren. Kinderen eten dat echt goed, ze moeten de wrap wel echt vullen dus flink beleggen. Gelukkig zijn ze gek op rauwkost.
pi_205361173
Ik kan overigens ook gewoon alles eten met dit weer maar 0 zin in koken.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 17:50:18 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205361194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:41 schreef Roosje84 het volgende:
Bij ons hebben de Kids tropen rooster volgende week dus zijn ze op de lange dagen al om 13:00 klaar ipv 15:00 en op het aangepaste programma staan al zaken als waterspelletjes. Sowieso worden ze maandag en dinsdag in badkleding verwacht.
Dus zo erg is die laatste schoolweek ook niet op deze manier.
Ik hoop dat ze ook overkappingen hebben dan, ik zie mijn kind dinsdag niet graag in zijn zwembroek lopen, ongeacht factor 50.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205361666
quote:

Ooooooh, Ingrid! Wat een kutzooi! Sterkte en knuffel voor jullie beidjes :*
Fijn dat hij iig alleen op een kamer ligt. Op zaal wordt het er niet beterder op.

Toen man met beroerte op de afdeling neurologie belandde moest híj in isolatie. Mocht ik pas 4 dagen later bij hem op bezoek, van top tot teen ingepakt :')

Tyler hoeft niet besmet te raken hoor. Afstand houden, alles steeds ontsmetten en mondkapje op allebei. Ffies afzien maar dan hoeft er voor hem niks te worden afgezegd.

@Quoi 99 is ook een prachtnummer O+ Speelden ze gister niet, helaas.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205361692
...en eten? Ik ga toch écht níet met zulke hitte ook maar richting keuken. Dus, hallooo pizzaboer 8-)
Verder eten we met normale warmte wat we altijd eten. Zoon mot geen salade, alleen paprika en komkommer. En dat vind ik weer tsjah... Wel makkelijk, geen culinaire hoogstandjes :+
If they say
pi_205361739
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 17:25 schreef Ynske het volgende:

[..]
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrij
Met als aanvulling: na 10 dagen mag je sowieso uit isolatie, ook als niet klachtenvrij.

Wat naar voor je man @_Ingrid_ en wat een rot timing van de corona. Beterschap allebei!

Wraps: sla, avocado, creme fraiche, paprika, komkommer, tomaat, gehakt/vega kipstukjes/kidneybonen, geraspte kaas
pi_205361770
Zoon de keukenprutser heeft net iets gebrouwen en ik moet proeven :'( Het ziet eruit als klonterige roze pap. Nee, dank je :r
If they say
  zaterdag 16 juli 2022 @ 19:25:05 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205361795
quote:

-O- Wat een ellende zeg.. Heel veel beterschap voor jullie allebei!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 16 juli 2022 @ 19:25:22 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205361801
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 19:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon de keukenprutser heeft net iets gebrouwen en ik moet proeven :'( Het ziet eruit als klonterige roze pap. Nee, dank je :r
_O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')