Wat de pot schaft 🤣quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes.Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!
Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
Och wat een ellende bij elkaarquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aaaaaargh! Mijn vriend heeft gister ochtend zijn heup gebroken en is er gisteravond aan geopereerd. Prothese in de heupkop was er nodig.
Gisteren had ik nergens last van en vandaag ineens veel corona klachten. Thuistest gedaan en er kwamen al snel 2 streepjes.Wat een beroerde timing zeg! Nu kan ik niet meer op bezoek komen. Balen!!!!!
Wij eten ook alles wel, maar ik probeer wel makkelijke/snelle dingen. Veel te warm bij t fornuis dan.
Dank je!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:20 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh fuck, timing.. Veel beterschap voor jullie beiden!
Dank je!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och wat een ellende bij elkaar![]()
Sterkte
Wat wij willen maken. Wraps zelf vullen werkt altijd goed, broodje hamburger, pastasalade, dingen die snel klaar zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Wat eten jullie kinderen in de hitte? Mijne houden niet van salade, zelfs niet van losse tomaatjes en komkommer
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrijquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat tegenwoordig de regels zijn trouwens? 5 dagen isolatie?
De rijksoverheid valt bij mij telkens uit.
Beide kinderen zijn trouwens negatief. Tyler vermijd me nu, die is bang dat hij besmet word en heel ziek gaat worden. Hij heeft volgende week nog 3 leuke dingen op de planning staan met zijn school begeleidingsclubje.
Game middag, Drouwenerzand en zelf pizza's maken en spelletjes doen.
Volgens mij kan dat gewoon doorgaan als hij geen klachten heeft toch?
Wij hebben een tafel vol keuze oa komkommer, paprika, sla, wortel, avocado. Verder dingen zoals kipfilet en runderrookvlees en als ik zin heb om het te maken pulled chicken. Zuivelspread, roomkaas om te besmeren. Kinderen eten dat echt goed, ze moeten de wrap wel echt vullen dus flink beleggen. Gelukkig zijn ze gek op rauwkost.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:11 schreef Kyara het volgende:
Wat doen jullie altijd in wraps?
Hier ook meestal snel & makkelijk bij warm weer. Salade, broodje gezond, dat soort dingen.
Sterkte Ingrid, wat een timing.
Ik hoop dat ze ook overkappingen hebben dan, ik zie mijn kind dinsdag niet graag in zijn zwembroek lopen, ongeacht factor 50.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:41 schreef Roosje84 het volgende:
Bij ons hebben de Kids tropen rooster volgende week dus zijn ze op de lange dagen al om 13:00 klaar ipv 15:00 en op het aangepaste programma staan al zaken als waterspelletjes. Sowieso worden ze maandag en dinsdag in badkleding verwacht.
Dus zo erg is die laatste schoolweek ook niet op deze manier.
Ooooooh, Ingrid! Wat een kutzooi! Sterkte en knuffel voor jullie beidjesquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Met als aanvulling: na 10 dagen mag je sowieso uit isolatie, ook als niet klachtenvrij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
5 dagen maar moet dan wel klachtenvrij zijn, anders wachten tot klachtenvrij
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon de keukenprutser heeft net iets gebrouwen en ik moet proevenHet ziet eruit als klonterige roze pap. Nee, dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |