SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, Meintjes gaat de Tour winnenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien dat Meintjes hier wel de basis legt voor een touroverwinning. Als hij vandaag 14 minuten pakt en Vingegaard positief test, staat Meintjes opeens in het geel.
Zou goed zijn voor mijn FPCL team.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, Meintjes gaat de Tour winnen
Dit is gespeeld
Ik zie deze Tour in elk geval nog wel verrassend eindigen. Voor de Tour heb ik gezegd dat Thomas 'm ging winnen. Die staat er nog steeds goed voor. Je weet het nooit met die corona en andere dingen die kunnen gebeuren. Maar Meintjes als tourwinnaar zou ik helemaal briljant vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, Meintjes gaat de Tour winnen
Dit is gespeeld
Als hij 16 minuten pakt heeft hij zelfs twee minuten meer voorsprong dan wanneer hij 14 minuten pakt!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien dat Meintjes hier wel de basis legt voor een touroverwinning. Als hij vandaag 14 minuten pakt en Vingegaard positief test, staat Meintjes opeens in het geel.
Dat klinkt als een droomplanquote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als hij 16 minuten pakt heeft hij zelfs twee minuten meer voorsprong dan wanneer hij 14 minuten pakt!
Contract voor het leven bij DSM zou ik zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |