Ongeveer zoals die van Vingegaard? (Latere deel van die van Vingegaard bedoel ik)quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe ziet die trendlijn van Pogacar eruit zonder de Granon?
Nouja, jij vindt het totaal bizar, terwijl het in lijn is met de verwachtingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kun je mij er even op attenderen waar ik dat precies deed?
Wat vind ik precies totaal bizar? I'm asking.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, jij vindt het totaal bizar, terwijl het in lijn is met de verwachtingen.
Naar die grafiek kijkende vind ik eerder Granon een hallucinante prestatie als je ziet wat daar aan voorafgegaan was.
Hoe komen ze aan hun gewicht eigenlijk? Schattingen?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij geven Roglic op Mende (9:10) trouwens op 7,26 W/kg
Zo interpreteren wij deze post.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat vind ik precies totaal bizar? I'm asking.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar en Vingegaard 9:04.7.15 w/kg
Nou, precies. Ik vind het allemaal nogal nattevingerwerk die berekeningen. Ten eerste weet je het gewicht van een renner niet precies, zeker niet na 2 weken Tour. Ze kunnen nu wel 1 of 2 kilo lichter zijn. Dat officiële gewicht klopt bovendien ook nooit. Ten tweede weet je het gewicht van de fiets niet altijd precies. Pogacar rijdt met schijfremmen en blijkbaar is zijn fiets 7,2 kg en dus 400 gram meer dan toegestaan, terwijl Vingegaard met een lichtere fiets rijdt, maar vandaag nog wel een bidon op zijn fiets had (Pogacar niet). Verder lijkt het me aan allerlei andere factoren te liggen, zoals bij wie je in het wiel zit, hoeveel tegenwind je hebt, etc. Ewan heeft gisteren achter die auto van Alpecin ook misschien wel 20quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan hun gewicht eigenlijk? Schattingen?
In realiteit was het getrapte wattage eigenlijk niets meer dan een voetnoot in de post en refereert de 'totaal bizarre'-smiley daar dan ook niet naar. Dat er een record van een aan de voet demarrerende Pantani aan diggelen was gereden als er vol was doorgetrokken, dat vond ik dan inderdaad weer wel straf.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo interpreteren wij deze post.
[..]
Zie het als een stukje feedback op de duidelijkheid van je postquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In realiteit was het getrapte wattage eigenlijk niets meer dan een voetnoot in de post en refereert de 'totaal bizarre'-smiley daar dan ook niet naar. Dat er een record van een aan de voet demarrerende Pantani aan diggelen was gereden als er vol was doorgetrokken, dat vond ik dan inderdaad weer wel straf.
Interessante trendlijn. Laat wel zien dat Pogacar de explosieve van de twee is en Vingegaard de diesel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij geven Roglic op Mende (9:10) trouwens op 7,26 W/kg
Hij was wel echt onthutsend slecht vandaag ja... pijnlijk om te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:32 schreef TLC het volgende:
Bauke kan ook maar beter een pauze gaan nemen, net als VDP
Nou en ofquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit worden nog Contador - Rasmussen praktijken in de Pyreneeën.
En kopman Steven, heeft die überhaupt een meter op kop gereden vandaag?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zit al met z'n hoofd bij de Vuelta. Af en toe een keer een alibibeurtje op kop voor Vingegaard en dan snel laten lopen.
Een kleurloze 10e plek wordt - ondanks het aanklampwerk - steeds lastiger nu Meintjes er ook weer tussenstaat.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
En kopman Steven, heeft die überhaupt een meter op kop gereden vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |