Ik minder sinds ze naar de VS gingquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb heel weinig met Sifan. Mag dat?
Natuurlijk. Voor mij is het 50/50. Aan de ene kant wel een leuke sporter en ook wel als persoon. Aan de andere kant totaal ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb heel weinig met Sifan. Mag dat?
Ik heb net een nieuwe tv vandaag en ik had me er wat meer bij voorgesteld. Mar gelukkig dan dat het geen HD is, want anders zou ik aan mijn tv gaan twijfelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan, want zij zenden niet uit in HD.
Dat blijft zo debiel ja. Al is tegenwoordig er eentje op de rug meer verplicht. Dat is wel wat te laat voor Spanovic, maar ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:09 schreef chufi het volgende:
Waarom hebben ze nog niets gevonden op die stomme naam/rugnummer dingen ?
Je kan ook even Viaplay checken @Zipportalquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe tv vandaag en ik had me er wat meer bij voorgesteld. Mar gelukkig dan dat het geen HD is, want anders zou ik aan mijn tv gaan twijfelen.
Ja, als je zo'n ding tegen je hoofd krijgt, mag je wel een paar paracetamols nemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:10 schreef Szura het volgende:
Afstandmeter bij hamerslingeren, moet je ook wel een beetje levensmoe voor zijn
Of geen zin hebben in allerlei moeilijke dingen maar wel heel graag gratis tickets voor het WK hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:10 schreef Szura het volgende:
Afstandmeter bij hamerslingeren, moet je ook wel een beetje levensmoe voor zijn
Ik denk dat die paracetamols je vooral gevoerd moeten worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, als je zo'n ding tegen je hoofd krijgt, mag je wel een paar paracetamols nemen.
Is het zo lastig om daar tickets voor te krijgen dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of geen zin hebben in allerlei moeilijke dingen maar wel heel graag gratis tickets voor het WK hebben
Jij hebt het dus weleens gedaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of geen zin hebben in allerlei moeilijke dingen maar wel heel graag gratis tickets voor het WK hebben
Bedankt, is toch niet met die twee van de F1 hoop ik ("En hij gaat nu héél snel die bocht door, want hij wil héél zeker weten dat Hamilton hem niet inhaalt.)quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan ook even Viaplay checken @:Zipportal
Neuh, maar ik zou er zeker wel voor open staan als je ook buiten de kogelslingerwedstrijden om van de partij mag zijn voor noppesquote:
Dan kun je beter de afstandsbestuurder van de autotjes zijn die de kogelslingers weer terug brengenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht hebben de huidige wonderschoenen daar nóg meer effect?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat het niveau bij de mannen en vrouwen (qua tijden) daar de laatste jaren reuzestappen hebben gemaakt. Kan maar zo dat McLaughlin in de 50 loopt, terwijl je op de 400 regulier met een tijd in de 49 waarschijnlijk een medaille hebt.
Maar dit is geen 720p.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:16 schreef Zipportal het volgende:
Amerikanen staan bekend om hunnie 720p troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |