abonnement Unibet Coolblue
pi_205355596


Realityprogramma waarin acht alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over Europa op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Elke werkdag te zien op RTL4 om 20.30 uur of vooruit te kijken via Videoland. Zie hiervoor het zustertopic: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2022 - voor de vooruitkijkers.

Kandidaten

Richard (50) uit Portugal


Hans (60) uit Frankrijk


Martijn (31) uit Portugal


Denise (31) uit Spanje


Natasja (49) uit Frankrijk


Hans (54) uit Italië


Astrid (48) uit Oostenrijk


Ted (68) uit Portugal


Dieptepunten

Afgewezen Alex neemt de komkommers uit Oostenrijk mee


Augurkengate in Italië


Ordinaire lebberpartij in Portugal


En dit was B&B vol liefde in 2021:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Claudia_x op 15-07-2022 23:29:38 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 22:59:32 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205355718
Richard :')
Die stem, wtf, wat een mongool.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205355924
Top OP! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 23:19:04 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205356220
Alleen saté, armoedig @Pisces29
SOONY
pi_205356527
Ik snap niet waarom Hans Desiree niet direct naar huis heeft gestuurd.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 juli 2022 @ 00:46:41 #7
335263 freaky40
pi_205356535
Van mij mag ze nog wel even blijven heurrr, kakmadam..Topshow!
Allemaal cabaretteketet!
pi_205356543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 00:46 schreef freaky40 het volgende:
Van mij mag ze nog wel even blijven heurrr, kakmadam..Topshow!
Ja het is wel heerlijke televisie inderdaad :Y
pi_205356914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 00:44 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet waarom Hans Desiree niet direct naar huis heeft gestuurd.
Misschien is dat te heftig. Desiree kan ook niet zo heel goed met kritiek omgaan. Ze moet nog volwassen worden. Op haar is het spreekwoord: 'Als persoon waardeer ik je, maar je gedrag keur ik heel erg af', wat je als ouder altijd tegen je tienerkinderen kunt zeggen van toepassing.
pi_205357094
Volwassen worden op die leeftijd ? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Tettenkoning zaterdag 16 juli 2022 @ 08:29:56 #11
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205357103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Top OP! ^O^
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205357416
Geweldige OP @Claudia_x _O_
  zaterdag 16 juli 2022 @ 13:49:16 #13
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_205359237
Toch maar even alle afleveringen (tot nu toe) gekeken.

Ik zou als ik Astrid was ook de kriebels krijgen van Alex en geïrriteerd zijn als hij steeds aanklopt als je hebt aangegeven even rust te willen. Ze lijkt me best wel aardig, alleen is volgens mij wel erg gewend haar eigen gang te gaan en denk dat ze daarom wat grenzen heeft, ben wel benieuwd welke overschreden is in het voorstukje.

Die Desiree vind ik wel echt een vreselijke vrouw, met dat continu hard praten, veel klagen, precies het recept moeten volgen en iedereen behandelen als bediende. Ik heb medelijden met Hayriye, zou me niet verbazen als zij zelf het besluit neemt om weg te gaan, aangezien ze Hans ook nog niet echt leuk lijkt te vinden.

Richard vind ik een apart type, daar zou ik het ook niet mee uithouden, maar hij lijkt wel voor hem geschikte vrouwen gekozen te hebben.

Die Martijn in Portugal lijkt in ieder geval wel hard te werken. Snap alleen niet waarom ze het niet omdraaien, dat zijn ouders de B&B regelen en hij zich met z'n dates bezig houdt.

Mja het is wel leuke tv, dus blijf het volgen :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_205359995
quote:
Ik zou als ik Astrid was ook de kriebels krijgen van Alex en geïrriteerd zijn als hij steeds aanklopt als je hebt aangegeven even rust te willen
Ik denk dat het deels ook aan het programmaformat ligt. Het lijkt erop dat de deelnemers en de gastheer/vrouw steeds soort van overvallen wordt dat er ineens iemand op de stoep staat. Is dus niet van te voren afgesproken (of althans dan wordt er wel heel goed geacteerd). Astrid had zich zo nooit moeten opgeven als ze zulk mannelijk gedrag al over haar grens vindt gaan.

quote:
Richard vind ik een apart type, daar zou ik het ook niet mee uithouden, maar hij lijkt wel voor hem geschikte vrouwen gekozen te hebben.
Richard is echt een man uit het boekje: ADHD, bouwvakker/houthakker/klusjesman, geen hoge opleiding, grote bek en klein hartje. Ik ben het met je eens; het moet net je type zijn. Hij doet mij erg denken aan een congiërge op de middelbare school, alleen die was wel een echte magneet voor tienermeisjes. Ze smolten allemaal een beetje voor hem.
pi_205360292
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 15:50 schreef jaha het volgende:

[..]
Ik denk dat het deels ook aan het programmaformat ligt. Het lijkt erop dat de deelnemers en de gastheer/vrouw steeds soort van overvallen wordt dat er ineens iemand op de stoep staat. Is dus niet van te voren afgesproken (of althans dan wordt er wel heel goed geacteerd). Astrid had zich zo nooit moeten opgeven als ze zulk mannelijk gedrag al over haar grens vindt gaan.
[..]
Richard is echt een man uit het boekje: ADHD, bouwvakker/houthakker/klusjesman, geen hoge opleiding, grote bek en klein hartje. Ik ben het met je eens; het moet net je type zijn. Hij doet mij erg denken aan een congiërge op de middelbare school, alleen die was wel een echte magneet voor tienermeisjes. Ze smolten allemaal een beetje voor hem.
Je weet dat van te voren dat iemand zomaar op de stoep kan staan. Een beetje gastvrouw had even een wijntje (of thee) gedaan met een stukje kaas. Al is het maar een half uurtje.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205360312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Toch maar even alle afleveringen (tot nu toe) gekeken.

Ik zou als ik Astrid was ook de kriebels krijgen van Alex en geïrriteerd zijn als hij steeds aanklopt als je hebt aangegeven even rust te willen. Ze lijkt me best wel aardig, alleen is volgens mij wel erg gewend haar eigen gang te gaan en denk dat ze daarom wat grenzen heeft, ben wel benieuwd welke overschreden is in het voorstukje.

Die Desiree vind ik wel echt een vreselijke vrouw, met dat continu hard praten, veel klagen, precies het recept moeten volgen en iedereen behandelen als bediende. Ik heb medelijden met Hayriye, zou me niet verbazen als zij zelf het besluit neemt om weg te gaan, aangezien ze Hans ook nog niet echt leuk lijkt te vinden.

Richard vind ik een apart type, daar zou ik het ook niet mee uithouden, maar hij lijkt wel voor hem geschikte vrouwen gekozen te hebben.

Die Martijn in Portugal lijkt in ieder geval wel hard te werken. Snap alleen niet waarom ze het niet omdraaien, dat zijn ouders de B&B regelen en hij zich met z'n dates bezig houdt.

Mja het is wel leuke tv, dus blijf het volgen :)
Probleem met Astrid is ook dat ze echt vol in de tegenreactie gaat. Ze blokkeert, dat ziet ze goed maar soms kun je jezelf ook door zo'n blokkade heen zetten met je ratio. (Mannen wel vaak wat makkelijker dan vrouwen)

Door constant een muur om je heen te bouwen en bij elke actie van de ander te reageren alsof hij je zo'n beetje aanrandt verklein je het probleem nou ook niet bepaald.

Verder denk ik dat het gewoon geen match is hoor, maar ik vind het gevoel van walging en die pijnlijke ongemakkelijke energie die er constant hangt ook deels haar eigen schuld.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205360353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Probleem met Astrid is ook dat ze echt vol in de tegenreactie gaat. Ze blokkeert, dat ziet ze goed maar soms kun je jezelf ook door zo'n blokkade heen zetten met je ratio. (Mannen wel vaak wat makkelijker dan vrouwen)

Door constant een muur om je heen te bouwen en bij elke actie van de ander te reageren alsof hij je zo'n beetje aanrandt verklein je het probleem nou ook niet bepaald.

Verder denk ik dat het gewoon geen match is hoor, maar ik vind het gevoel van walging en die pijnlijke ongemakkelijke energie die er constant hangt ook deels haar eigen schuld.
Ze moest Alex gelijk niet en liet dat duidelijk blijken. Kan natuurlijk maar wees een beetje menselijk.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205360469
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze moest Alex gelijk niet en liet dat duidelijk blijken. Kan natuurlijk maar wees een beetje menselijk.
Als je een autist als Alex voor je krijgt dan heb je zelf ook gewoon wat sociale vaardigheden nodig om met zo iemand om te gaan. Dit is echt de meest waardeloze houding. Totaal destructief.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205360491
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Als je een autist als Alex voor je krijgt dan heb je zelf ook gewoon wat sociale vaardigheden nodig om met zo iemand om te gaan. Dit is echt de meest waardeloze houding. Totaal destructief.
Nou ik zou een fles open trekken en wat kaas happen. Die gozer heeft een uren rit achter de rug. Naar wijf...
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Vis een optie? zaterdag 16 juli 2022 @ 18:01:51 #20
70532 loveli
N
pi_205361250
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 16:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ik zou een fles open trekken en wat kaas happen. Die gozer heeft een uren rit achter de rug. Naar wijf...
Vliegtuig, uurtje.
crap in = crap out
pi_205361336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:01 schreef loveli het volgende:

[..]
Vliegtuig, uurtje.
Ja uurtjes voor je instapt, auto huren uren rijden. Het maakt niet zo veel uit
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205361351
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja uurtjes voor je instapt, auto huren uren rijden. Het maakt niet zo veel uit
Je wordt gereden. En hij heeft daarna hele middag lopen chillen in t hotel met de crew.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205361358
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:16 schreef RipCity het volgende:

[..]
Je wordt gereden. En hij heeft daarna hele middag lopen chillen in t hotel met de crew.
Ok?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 16 juli 2022 @ 18:21:16 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205361383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:16 schreef RipCity het volgende:

[..]
Je wordt gereden. En hij heeft daarna hele middag lopen chillen in t hotel met de crew.
Ja. En die hebben hem expres afgeleverd toen Astrid naar bed zou gaan.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje gemeen, als je weet (en dat weten ze als het goed is) dat iemand het lastig vindt om met routines te breken.

Maar goed, ze hebben wel het effect bereikt dat ze voor ogen hadden, waarschijnlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205361396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja. En die hebben hem expres afgeleverd toen Astrid naar bed zou gaan.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje gemeen, als je weet (en dat weten ze als het goed is) dat iemand het lastig vindt om met routines te breken.

Maar goed, ze hebben wel het effect bereikt dat ze voor ogen hadden, waarschijnlijk.
Astrid kon dat ook wel weten. Als het Jos geweest was dan had ze anders gereageerd.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')