SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
U MAD?
Chanant.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het onduidelijk, maar volgens mij had Wout volgens de NOS 12 of 13 etappes winnen.
Wout kan alle etappes winnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het onduidelijk, maar volgens mij had Wout volgens de NOS 12 of 13 etappes winnen.
Volgens mijn berekeningen wint hij dan ook de gele trui.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wout kan alle etappes winnen.
Danny mag haar toch niet meer mokerhard pompen van de dokter. Dat kan z'n tikker niet aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dat waar Danny bij zit, keihard.
Neen, keihard neen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:51 schreef Chiappucci het volgende:
Fien was een beetje overenthousiast, maar alsnog heb ik dat 100 keer liever dan dat cynische gelul van Van Roosmalen.
Wie niet ?quote:
Herman/Tong ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny mag haar toch niet meer mokerhard pompen van de dokter. Dat kan z'n tikker niet aan.
Als je honderd drollen op een rij zet is er altijd een de knapstequote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:51 schreef Chiappucci het volgende:
Fien was een beetje overenthousiast, maar alsnog heb ik dat 100 keer liever dan dat cynische gelul van Van Roosmalen.
Zo eentje nodig je alleen uit om d'r na de uitzending eens flink uit te wonen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman/Tong ook niet.
Ik moet nog kijken ken haar niet maar erger me nu al aan Fien. Al heet ik Herman.
Jij hebt echt nog nooit een vrouw van dichtbij gezien he? Het begint een beetje gênant te worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo eentje nodig je alleen uit om d'r na de uitzending eens flink uit te wonen.
Ga weg joh, wat een lege huls is dit met louter gewenste antwoorden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:51 schreef Chiappucci het volgende:
Lol ik kijk het nu, dat overzichtje kan echt niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap dat het niet helemaal in het pulletje valt van de beroepscynici van WLR, maar ik vind het juist wel leuk dat er mensen zijn die op latere leeftijd liefde voor de koers krijgen. Natuurlijk was het 'fangirl' gehalte wel erg hoog, maar het contrast met Marcel vond ik wel mooi om te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg joh, wat een lege huls is dit met louter gewenste antwoorden.
Het is allemaal fantastisch sinds dit jaar of beter gezegd deze uitnodiging.
Oprecht enthousiasme doet mij goed hoor maar deze hysterie wist mij niet te overtuigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet helemaal in het pulletje valt van de beroepscynici van WLR, maar ik vind het juist wel leuk dat er mensen zijn die op latere leeftijd liefde voor de koers krijgen. Natuurlijk was het 'fangirl' gehalte wel erg hoog, maar het contrast met Marcel vond ik wel mooi om te zien.
Het was toch een mooie vrouw?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit een vrouw van dichtbij gezien he? Het begint een beetje gênant te worden.
Van Roosmalen is dan ook wel een extreem voorbeeld. Die had wat mij betreft ook wel weg kunnen blijven. Genoeg andere gelegenheden voor hem om z'n act op te voeren.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet helemaal in het pulletje valt van de beroepscynici van WLR, maar ik vind het juist wel leuk dat er mensen zijn die op latere leeftijd liefde voor de koers krijgen. Natuurlijk was het 'fangirl' gehalte wel erg hoog, maar het contrast met Marcel vond ik wel mooi om te zien.
Onee, die zat er vooral omdat ze er aardig uitziet. Leuk om even naar te kijken maar als er inhoudelijk alleen maar wat overdreven enthousiast geblaat uit komt dan ben je er ook al snel klaar mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zeker. En ze zat daar niet omdat ze er zoveel van weet.
Taco zit nog aan de bloedtransfusie, dus schuift Eelco Berkhout van SEG aan.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:55 schreef Momo het volgende:
Dione de Graaff blikt terug op de dag in de Tour de France. Te gast zijn Fabio Jakobsen, Taco van der Hoorn en Roxane Knetemann.
Ok Sjefke, terug naar je voetjebalquote:Op zondag 17 juli 2022 22:01 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Die Kneteman is zo’n verduivelst irritante vrouw, niet te filmen.
Grappig dat je ietwat gefrustreerd overkomt. Is helemaal niet nodig gap. Hoe irritant ik dat verduivelde kind van een Kneteman ook vindt, het is voor mij geen reden om De Avondetappe uit te zetten.quote:
Fabio heeft een verloofdequote:Op zondag 17 juli 2022 22:14 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Fabio een vriendin? Want Roxane ziet het ook wel zitten volgens mij
Ok....quote:Op zondag 17 juli 2022 22:19 schreef kibo het volgende:
[..]
Maar zit hier In gedachten Rox aan te duwen .....
Waarom toch altijd van die vuilakkerij als er een mooie vrouw op TV is? Waar slaat dit op??quote:Op zondag 17 juli 2022 22:19 schreef kibo het volgende:
[..]
Stroetinga is ook allang niet meer de snelste man van Nederland.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:19 schreef kibo het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals zijn wieler prof carrière nog niet lekker uit de verf komtquote:Op maandag 18 juli 2022 16:20 schreef Chiappucci het volgende:
Zijn YouTube filmpjes kan ik door de chemie met Josse en Devin best waarderen, maar in talkshows vind ik Tietema nog niet echt lekker uit de verf komen.
Daar fietst men wel wat minder snel.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
In de Vuelta is het wel vaker 35/40 graden. Daar fietst men ook gewoon door.
Het moet wel gezellig blijven.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:42 schreef Felagund het volgende:
Zou Dione durven vragen of Bas een keer een koers kan uitrijden?
Nee, Dione zit er tot haar pensioen, zo rolt de NOS. Zie Tom 'Verwarde man' Egbers.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:42 schreef Remco het volgende:
Roxanne zit over 2 jaar op de plek van Dione gok ik.
Heeft er wel een stuk meer verstand van.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:42 schreef Remco het volgende:
Roxanne zit over 2 jaar op de plek van Dione gok ik.
Of hij ook nu last van zijn huid heeftquote:Op maandag 18 juli 2022 21:42 schreef Felagund het volgende:
Zou Dione durven vragen of Bas een keer een koers kan uitrijden?
Ja, jammerquote:Op maandag 18 juli 2022 21:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, Dione zit er tot haar pensioen, zo rolt de NOS. Zie Tom 'Verwarde man' Egbers.
Die suggestie wordt wel gewekt ja.quote:
Precies ja. Dione doet weer Dione dingen.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roxane neemt de rol van Dione goed over inderdaad.
Is dat de snelste sprinter van Nederland?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat de snelste sprinter van Nederland?
Heb jij het trieste nieuws over Henry S Al gelezen?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee, Dione zit er tot haar pensioen, zo rolt de NOS. Zie Tom 'Verwarde man' Egbers.
Meid! Vertel!quote:Op maandag 18 juli 2022 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij het trieste nieuws over Henry S Al gelezen?
https://www.televizier.nl(...)gezondheidsproblemenquote:
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:14 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Chris Froome
![]()
Hopelijk wint hij een etappe deze Tour de France.
Dat overleven bepaalde users niet nadat Lampaert, Clarke en Matthews al hebben gewonnen.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:14 schreef Totaalvoetbal het volgende:
Chris Froome
![]()
Hopelijk wint hij een etappe deze Tour de France.
Pulitzerprijs voor de Televizier.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)gezondheidsproblemen
Samenvatting:
Verslaafd
Burn-out
Voedselallergie
Huidkanker
110% NOS.quote:
Studio Van Aert op Canvasquote:Op maandag 18 juli 2022 22:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gesprek wordt afgekapt ten faveure van de kwis. Daarom kijk ik liever de belg
Nou en ofquote:Op maandag 18 juli 2022 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat overleven bepaalde users niet nadat Lampaert, Clarke en Matthews al hebben gewonnen.
Sowquote:Op maandag 18 juli 2022 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Poooooh. Fluister dit in mijn oor hoer
Het was weer lachen gieren brullenquote:Op maandag 18 juli 2022 22:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
JAA! Die dekselse Joris toch ook.
Kijk een wijngebied, dat brengt ons bij Hilbrand Nawijn. En weet je wie ook alcohol dronk?! Floyd Landis! Wist je dat die tegenwoordig ook boer is? Ja dat is wat he, die protesterende boeren tijdens de Tour? Dankzij die protestanten zijn wij onze Stevie kwijt geraakt.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
JAA! Die dekselse Joris toch ook.
Als ik Joris van den Berg intik op Google, krijg ik als eerste suggestie ‘irritant’quote:
En dan kom je op het Wielerflits-forum.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ik Joris van den Berg intik op Google, krijg ik als eerste suggestie ‘irritant’
Eerste resultaat is sowieso 113.nlquote:Op maandag 18 juli 2022 22:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ik Joris van den Berg intik op Google, krijg ik als eerste suggestie ‘irritant’
En een accent waar je naar van wordt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Een motorrijder met serieus overgewicht en een mat in de nek, dat verwacht je toch ook niet!
Gast heeft gewoon cup d.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Een motorrijder met serieus overgewicht en een mat in de nek, dat verwacht je toch ook niet!
Wat is HET verhaal dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:38 schreef Remco het volgende:
De NOS is weer helemaal onder de indruk van HET verhaal. Vervelende rubriek.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze repo heb ik al 20 keer gezien in verschillende vormen de afgelopen jaren
Kunnen net zo goed tour de tietema uitzenden tijdens de avondetappe.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze repo heb ik al 20 keer gezien in verschillende vormen de afgelopen jaren
Serieus? Ik schat z’n IQ gelijk aan het werelduurrecord als ik dit hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoor die motard liever praten dan een Terpstra of Jan Janssen met de harde G
in seconden gemeten?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Serieus? Ik schat z’n IQ gelijk aan het werelduurrecord als ik dit hoor.
James Knox en Dries the Bond doen niet mee toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:16 schreef Felagund het volgende:
We moeten dus opletten op GVK007 morgen?
Sommige mensen vinden een karakter wel belangrijkquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die dame naar Jos bij het ontbijt is gewoon zijn vriendin. Check Facebook Anouk Wauthlé. Hoe dan??
Top karakter die Josquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden een karakter wel belangrijk
Dochter van motard Willyquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die dame naar Jos bij het ontbijt is gewoon zijn vriendin. Check Facebook Anouk Wauthlé. Hoe dan??
Eerst moet Froome nog voor de bijl. Sowieso die hele Sky-ploeg vorig decennium.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:50 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit is echt fascinerende TV om terug te kijken als/wanneer deze generatie voor de bijl gaat.
Dat wordt een mooie dag. Dat hij spoedig kome zal.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eerst moet Froome nog voor de bijl. Sowieso die hele Sky-ploeg vorig decennium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:03 schreef Szura het volgende:
Fabio weet wel wat van tegen een boarding landenBeetje mindere afsprong vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Sky was hun tijd ver vooruit. Je ziet dat de huidige klassementsrenners allemaal geworden zijn zoals Froome was bij Sky: extreem laag vetpercentage, ketonendieet, 6,5+ watt per kilo en hoog beentempo.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Roma, Ralph Inbar, ......quote:
Dead?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Roma, Ralph Inbar, ......
Ik dacht daardoor aan Romain Bar..... Zou er maar eentje kunnen zijn, maar waar halen ze "det" dan vandaan?
Ah, dat zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Dead?
Hij had zo’n kaartje aan z’n voet van een schouwarts
Op die ski-liften in Peyragudes staat SkyVallquote:Op woensdag 20 juli 2022 22:34 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Sky was hun tijd ver vooruit. Je ziet dat de huidige klassementsrenners allemaal geworden zijn zoals Froome was bij Sky: extreem laag vetpercentage, ketonendieet, 6,5+ watt per kilo en hoog beentempo.
Armstrong is begonnen met een hoge trapfrequentie, Froome ging nog een stapje verder en nu rijdt iedere klimmer met 100+ omwentelingen omhoog. Vergelijk dat eens met Riis, Pantani of Virenque.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
93quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:34 schreef JanGroen het volgende:
nu rijdt iedere klimmer met 100+ omwentelingen omhoog.
Dan moet je nog maar eens goed kijken: zijn gemiddelde cadans was gedurende de rit van gisteren 96 RPM. Dat is inclusief kilometers lang benen stil houden in de afdaling.quote:
0-waardes worden niet geteld in het gemiddelde.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:59 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar eens goed kijken: zijn gemiddelde cadans was gedurende de rit van gisteren 96 RPM. Dat is inclusief kilometers lang benen stil houden in de afdaling.
Dit is van een klim.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:59 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar eens goed kijken: zijn gemiddelde cadans was gedurende de rit van gisteren 96 RPM. Dat is inclusief kilometers lang benen stil houden in de afdaling.
Gasten worden gedeeld met Vive le Velo.quote:
Logische keuze; al zit Serge ook in Frankrijk voor de Belgische Radio.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gasten worden gedeeld met Vive le Velo.
Nee, daar doe je niet aan. Het lijkt inderdaad of Diana het een en ander heeft gewijzigd aan dr koppie.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:09 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heeft ze d'r lippen laten doen? En wangen? Of doe ik nu aan mysoginie.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:13 schreef Totaalvoetbal het volgende:
[..]
Nee, daar doe je niet aan. Het lijkt inderdaad of Diana het een en ander heeft gewijzigd aan dr koppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |