SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
U MAD?
Chanant.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het onduidelijk, maar volgens mij had Wout volgens de NOS 12 of 13 etappes winnen.
Wout kan alle etappes winnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond het onduidelijk, maar volgens mij had Wout volgens de NOS 12 of 13 etappes winnen.
Volgens mijn berekeningen wint hij dan ook de gele trui.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wout kan alle etappes winnen.
Danny mag haar toch niet meer mokerhard pompen van de dokter. Dat kan z'n tikker niet aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En dat waar Danny bij zit, keihard.
Neen, keihard neen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:51 schreef Chiappucci het volgende:
Fien was een beetje overenthousiast, maar alsnog heb ik dat 100 keer liever dan dat cynische gelul van Van Roosmalen.
Wie niet ?quote:
Herman/Tong ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Danny mag haar toch niet meer mokerhard pompen van de dokter. Dat kan z'n tikker niet aan.
Als je honderd drollen op een rij zet is er altijd een de knapstequote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:51 schreef Chiappucci het volgende:
Fien was een beetje overenthousiast, maar alsnog heb ik dat 100 keer liever dan dat cynische gelul van Van Roosmalen.
Zo eentje nodig je alleen uit om d'r na de uitzending eens flink uit te wonen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman/Tong ook niet.
Ik moet nog kijken ken haar niet maar erger me nu al aan Fien. Al heet ik Herman.
Jij hebt echt nog nooit een vrouw van dichtbij gezien he? Het begint een beetje gênant te worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo eentje nodig je alleen uit om d'r na de uitzending eens flink uit te wonen.
Ga weg joh, wat een lege huls is dit met louter gewenste antwoorden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:51 schreef Chiappucci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |