Ik zit daar ook niet te zeiken dus donder lekker op.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal, kom hier toch ook niet lopen zeiken dat een verschrikkelijke sport ik het vind. Gun mensen hun hobby.
Ik donder niets. En zeker niet op.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet te zeiken dus donder lekker op.
Je komt hier alleen om te kijken hoe users reageren op de posts die je hebt verwijderd en vervolgens quote je mij om een punt te maken.quote:
Jij reageert op iemand die zegt dat bepaalde reacties niet welkom zijn in het 4daagse topic. En ik reageer op jouw reactie. Als je hierover wil bakkeleien, doen we dat niet hier. Want dit is een gezellig topic.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te kijken hoe users reageren op de posts die je hebt verwijderd en vervolgens quote je mij om een punt te maken.
Ga lekker wandelen.
Ik ben het eens met die persoon maar ik bemoei mij niet met dat topic, reageer dan op de desbetreffende user en niet op mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij reageert op iemand die zegt dat bepaalde reacties niet welkom zijn in het 4daagse topic. En ik reageer op jouw reactie. Als je hierover wil bakkeleien, doen we dat niet hier. Want dit is een gezellig topic.
Zo is dat. Ben hier wel eens op tour geweest met ONZ en dat was beregezellig.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:21 schreef Sked het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar zeg. VBL is een fatsoenlijk forum.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met die persoon maar ik bemoei mij niet met dat topic, reageer dan op de desbetreffende user en niet op mij.
@Paul is het hier mee eensquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo is dat. Ben hier wel eens op tour geweest met ONZ en dat was beregezellig.
Tyf op, Paul.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:42 schreef Paul het volgende:
[..]
DOE NORMAAL TEGEN JIPPIE EN DJMO ECHT BOOS BEN IK
Dat ga je maar ergens anders verwerkenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok boomerquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal, kom hier toch ook niet lopen zeiken dat een verschrikkelijke sport ik het vind. Gun mensen hun hobby.
Flikkerstraal een end op uit VBL en neem die damesrommel met je mee.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Er is toch niets aan de hand Paul, daarnaast sta ik mijn vrouwtje wel hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus mijn columns op de FP worden door een nitwit geredigeerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ga vandaag ook met de fam op stap (zonder punthoofd).quote:Op zondag 17 juli 2022 01:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen punthoofd genot @:fetx @:wereldgozer
Moet morgen wel even met de fam op stap, verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |