SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel succes met het updaten van de OP @maxi-musDat kan jij.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Hoger dan 55mil. H2goden.
En die Bassey lijkt wel te komen, ik ken hem verder niet echt. Zijn er mensen die Schots voetbal kijken? (@Caland?)![]()
De beelden zijn niet hoopgevend. En dan ook nog 25 miljoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En die Bassey lijkt wel te komen, ik ken hem verder niet echt. Zijn er mensen die Schots voetbal kijken? (@:caland?)
[ twitter ]Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die Schotten zien natuurlijk ook dat Martinez net verkocht is voor een fortuin en zetten (terecht) hoog in maar het zou me verbazen als Ajax hier 25 miljoen voor gaat neertikken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
De beelden zijn niet hoopgevend. En dan ook nog 25 miljoen.![]()
Oh op VIPRO hebben ze al een stukje getikt, erg mooi.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)ibriljant-op-het-oog![]()
Heeft niks met Martinez te maken. Die prijs komt doordat PL clubs al eerder interesse hadden in die speler. Brighton bood 20 geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Schotten zien natuurlijk ook dat Martinez net verkocht is voor een fortuin en zetten (terecht) hoog in maar het zou me verbazen als Ajax hier 25 miljoen voor gaat neertikken.![]()
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft niks met Martinez te maken. Die prijs komt doordat PL clubs al eerder interesse hadden in die speler. Brighton bood 20 geloof ik.![]()
Is dit wellicht te delen in een spoiler?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:47 schreef maxi-mus het volgende:
Oh op VIPRO hebben ze al een stukje getikt, erg mooi.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)ibriljant-op-het-oog![]()
Dat mag niet maar ik wil het je wel pmen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is dit wellicht te delen in een spoiler?![]()
Wel eens een old firm, maar dat niveau houdt ook niet over. Zoals ik al zei was hij echt heel goed in die finale. GROOT, STERK en hij kan nootjes oprapen in de douche met dat ding HAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En die Bassey lijkt wel te komen, ik ken hem verder niet echt. Zijn er mensen die Schots voetbal kijken? (@:caland?)
[ twitter ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens Schotse fans de beste verdediger die ze hebben gezien sinds van Dijk. Ben alleen weer bang voor spelers van dit soort clubs dat ze een stuk minder zijn wanneer ze met veel ruimte in de rug spelen. Maar goed, ook Martinez heeft dat uiteindelijk geleerd bij Ajax.![]()
Rangers FC-verdediger Calvin Bassey moet Martínez doen vergeten. De 22-jarige Nigeriaan draagt een prijskaartje van 25 miljoen euro met zich mee.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Die gozer is GROOT, STERK en een NEGER en kan niet voetballen.
Kortom, alles wat Martinez niet is.
Ik zeg prima vervanger![]()
Nu nog een speler kopen die Adria(a)n heet en we kunnen helemaal los met de liedjes op de tribune.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:39 schreef tong80 het volgende:
Rangers FC-verdediger Calvin Bassey moet Martínez doen vergeten. De 22-jarige Nigeriaan draagt een prijskaartje van 25 miljoen euro met zich mee.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Kan die doos op financiën in ieder geval even niet zeuren. Wel benieuwd hoe ze nu omgaan met de interesse voor Antony. Daar kun je nu echt de jackpot voor vragen, mag hopen dat ze niet lager dan 80 miljoen gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bedenk me net dat Ajax nu over de 100 miljoen is qua uitgaande transfers deze zomer![]()
Op zich bespelen verdedigers in de SPL natuurlijk ook gewoon grote ruimtes, zeker die van Rangers en Celtic.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:44 schreef Simmertje het volgende:
Volgens Schotse fans de beste verdediger die ze hebben gezien sinds van Dijk. Ben alleen weer bang voor spelers van dit soort clubs dat ze een stuk minder zijn wanneer ze met veel ruimte in de rug spelen. Maar goed, ook Martinez heeft dat uiteindelijk geleerd bij Ajax.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Hoor je weinig meer over de laatste week en met enkel interesse vanuit Man United denk ik dat die blijft.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan die doos op financiën in ieder geval even niet zeuren. Wel benieuwd hoe ze nu omgaan met de interesse voor Antony. Daar kun je nu echt de jackpot voor vragen, mag hopen dat ze niet lager dan 80 miljoen gaan.![]()
Nu even investeren om meerdere plekken te upgraden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bedenk me net dat Ajax nu over de 100 miljoen is qua uitgaande transfers deze zomer
Nieuwe keeper, rechtsback, controlerende middenvelder en uiteraard een spits erbij.Oh.![]()
Je noemt twee posities op waarop ze al gezegd hebben niemand te halen en een CVM lijkt bij Ajax pas prioriteit bij een vertrek van Alvarez.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu even investeren om meerdere plekken te upgraden.
Nieuwe keeper, rechtsback, controlerende middenvelder en uiteraard een spits erbij.![]()
Met een eventuele transfer van Frenkie naar Man United en nu ook dus Martinez hebben ze geen geld meer voor nog een 80 miljoen aankoop. Antony moet lekker minimaal blijven tot na het WK, ook beter voor hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoor je weinig meer over de laatste week en met enkel interesse vanuit Man United denk ik dat die blijft.
Dus, kunnen we voorzichtig gaan puzzelen
Bergwijn - Tadic - Antony
Taylor - Berghuis - Alvarez/Klaassen
Wijndal - Blind/Cassey - Timber - Rensch
Pasveer
Blijf alleen die rechtsback positie wel zwak vinden en daarnaast hebben we natuurlijk nog een spits nodig.![]()
Ja maar er zit dan ook een verschil tussen wat ik wil en wat ze gaan doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je noemt twee posities op waarop ze al gezegd hebben niemand te halen en een CVM lijkt bij Ajax pas prioriteit bij een vertrek van Alvarez.Oh.![]()
Ja, Rensch viel echt tegen dit seizoen. Al met al geen slechte selectie op deze manier (met een spits en oplossing voor RB), Taylor moet wel een stap zetten, maar dat zie ik wel gebeuren en dan heb je Mo nog als joker.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met een eventuele transfer van Frenkie naar Man United en nu ook dus Martinez hebben ze geen geld meer voor nog een 80 miljoen aankoop. Antony moet lekker minimaal blijven tot na het WK, ook beter voor hem.
Dus, kunnen we voorzichtig gaan puzzelen
Bergwijn - Tadic - Antony
Taylor - Berghuis - Alvarez/Klaassen
Wijndal - Blind/Cassey - Timber - Rensch
Pasveer
Blijf alleen die rechtsback positie wel zwak vinden en daarnaast hebben we natuurlijk nog een spits nodig.
Alleen de breedte valt wat tegen, mogen nog wel wat wisselspelers voorin en op het middenveld bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: