SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:40 schreef Scuidward het volgende:
Inactief is een rekbaar begrip.Jij mag ook op het lijstje, aap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
wie ben jijquote:
neen, ik sta toch niet op het lijstje mangolquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:37 schreef schommelstoel het volgende:
Voelt een beetje als een veer in eigen poepert steken TS
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:40 schreef Scuidward het volgende:
Inactief is een rekbaar begrip.TS heeft dit jaar en vorig jaar nog topics geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je ergste nachtmerrie.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wie ben jij
[..]
neen, ik sta toch niet op het lijstje mangol
aja, heet jij Sigrid?quote:
tijdperk 2014-2018 of iets in die trant, met af en toen een terugvalquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:42 schreef Socios het volgende:
[..]
TS heeft dit jaar en vorig jaar nog topics geopend.![]()
Mag wel hoeft niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij mag ook op het lijstje, aap.![]()
Louter kwaliteit toppas zoals je van me gewend bent.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mag wel hoeft niet.
Was ff je andere topic aan het lezen, volgens mij pas je er nog wel tussen hier.
Oke, maar want brengt jou terug?quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wie ben jij
[..]
neen, ik sta toch niet op het lijstje mangol
Waarom noem je het een “terugval”?quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:46 schreef PausNicolaas het volgende:
tijdperk 2014-2018 of iets in die trant, met af en toen een terugval
quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:06 schreef PotjeSambal het volgende:
Je eigen niveau is ook niet gestegen in 8 jaar: KLB / Vrezen voor mijn leven.
KLB / Gedroomd over dikke chimeid van de soos_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |