abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:24:32 #151
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_206368197
Stefano is not amused _O-
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:34:43 #152
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_206368336
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 16:19 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb Videoland maar de laatste 2 dagen worden er geen gtst afleveringen bij mij toegevoegd.

Inloggen op de nieuwe app lukt mij niet..
En op de oude zie ik geen toevoegingen.

Meer mensen die ze nog niet zien?
Bij mij ook nergens inderdaad. Heel raar...
pi_206371839
Ik vind Linda echt nog steeds irritant.
Ik snap Henk wel, die denkt, we wonen samen en dat wil ik zo houden. Laura moet ook gewoon meer duidelijkheid geven. En Henk ook. Dat hij niet terug wilt naar de flat maar met haar samenwonen.

Het zal mij benieuwen hoe Ludo gaat reageren op Stefano die eist dat Ludo die papieren verscheurt.
India, ga er na toe!
pi_206371849
Wat mij ook opvalt, Merel is aangenomen bij de politie academie maar daar hoor je niks meer van. Saskia die Steef echt van alles laat doen in het huishouden, helemaal niet vraagt aan Demi of Merel of die wat kan overnemen.
India, ga er na toe!
pi_206372749
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 09:17 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Wat mij ook opvalt, Merel is aangenomen bij de politie academie maar daar hoor je niks meer van. Saskia die Steef echt van alles laat doen in het huishouden, helemaal niet vraagt aan Demi of Merel of die wat kan overnemen.
merel woont er niet dus dat snap ik wel en demi heeft een baby.
pi_206375793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 20:34 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Bij mij ook nergens inderdaad. Heel raar...
Inmiddels kan ik inloggen via de nieuwe app en kan ik alles weer zien!

Hopelijk jij ook?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:08:38 #157
179002 GwaiLow
pi_206382133
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 15:44 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Inmiddels kan ik inloggen via de nieuwe app en kan ik alles weer zien!

Hopelijk jij ook?
Als ik via mijn laptop op de browser kijk kan ik iig nog niet zien. Of ik moet ergens anders kunnen inloggen(?). En app weet ik nog niet. Moet je dan een nieuwe app downloaden, of updaten oid?
pi_206383135
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:08 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Als ik via mijn laptop op de browser kijk kan ik iig nog niet zien. Of ik moet ergens anders kunnen inloggen(?). En app weet ik nog niet. Moet je dan een nieuwe app downloaden, of updaten oid?
ze hebben een nieuwe app, Videoland v2
  donderdag 20 oktober 2022 @ 10:33:52 #159
179002 GwaiLow
pi_206384301
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 06:59 schreef Malavita het volgende:

[..]
ze hebben een nieuwe app, Videoland v2
O ja, ik zie het. Na uit en inloggen krijg ik dat ook te zien. Thanks!
pi_206386471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 09:17 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Wat mij ook opvalt, Merel is aangenomen bij de politie academie maar daar hoor je niks meer van.
Als men op ieder willekeurig moment van de dag zijn eigen zaakjes áltijd maar kan regelen, gok ik dat er sowieso bar weinig gewerkt wordt in Meerdijk. Alleen van Ludo heb ik het idee dat hij hard werkt, zeker de afgelopen twee seizoenen. Maarja, dat zie je er dan ook aan af, want hij is de enige met een villa. Daarvoor zat 'ie een beetje te chillen op één of ander booreiland.

Maar misschien wel een idee voor alle anderen daar in Meerdijk? Eens een keer écht gaan werken, zeg maar. Of ervoor zorgen dat je niet altijd maar met je privé-zaken bezig bent tijdens je werk, zoals, je weet wel, heel werkend Nederland. Wie weet zit er dan ook wel een dikke villa in Meerdijk in.

Maarja, of dat nou hele boeiende tv oplevert, denk ik ook weer niet.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 20:22:11 #161
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_206391574
Aww, Pim heeft een zwak voor Demi.
  donderdag 20 oktober 2022 @ 21:47:15 #162
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206392767
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 13:40 schreef DjVero het volgende:

[..]
Als men op ieder willekeurig moment van de dag zijn eigen zaakjes áltijd maar kan regelen, gok ik dat er sowieso bar weinig gewerkt wordt in Meerdijk. Alleen van Ludo heb ik het idee dat hij hard werkt, zeker de afgelopen twee seizoenen. Maarja, dat zie je er dan ook aan af, want hij is de enige met een villa. Daarvoor zat 'ie een beetje te chillen op één of ander booreiland.

Maar misschien wel een idee voor alle anderen daar in Meerdijk? Eens een keer écht gaan werken, zeg maar. Of ervoor zorgen dat je niet altijd maar met je privé-zaken bezig bent tijdens je werk, zoals, je weet wel, heel werkend Nederland. Wie weet zit er dan ook wel een dikke villa in Meerdijk in.

Maarja, of dat nou hele boeiende tv oplevert, denk ik ook weer niet.
Personeel van de koning is altijd aan het werk.
In de buurt super komen bijna altijd alleen maar bekenden ook gezellig werken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206397251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Personeel van de koning is altijd aan het werk.
In de buurt super komen bijna altijd alleen maar bekenden ook gezellig werken.
Ober Marcel maakt ook zijn uren wel ;)
't Echte en 't ware!
pi_206432657
Op Videoland staan ineens afleveringen voor over een paar weken. Het appartement van Laura is in beeld! Na 16 (!) jaar eindelijk weer een eigen woning. Nu afwachten of dit het begin van het einde is, om haar nog één keer in het zonnetje te zetten.
't Echte en 't ware!
  woensdag 26 oktober 2022 @ 20:08:18 #165
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_206458285
Relpuber Nola komt me echt nu al m'n strot uit. Wat een vervelende verhaallijn.
pi_206461826
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 20:08 schreef James1988 het volgende:
Relpuber Nola komt me echt nu al m'n strot uit. Wat een vervelende verhaallijn.
Het doet me denken aan een paar jaar terug met Sjors, Amir en Lana. Was toen ook al geen succes.
pi_206488222
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:54 schreef Reijnxdv het volgende:

[..]
Het doet me denken aan een paar jaar terug met Sjors, Amir en Lana. Was toen ook al geen succes.
Puberproblematiek is nooit een succes. Ik snap ook niet waarom dat steeds gedaan wordt. Er speelden wel vaak pubers in de serie, maar die hadden te maken met serieuze problemen. De eerste generatie natuurlijk het werk zoeken en een bestaan opbouwen, Julian, Kim, Hedwig en die groep kregen ook hun portie misbruik en Nina en Noud teerden op sterke familiebanden waar ze vanalles mee meemaakten. Verder heeft het nooit wat toegevoegd. Noud werd geïntroduceerd met een lading klasgenoten die allemaal weer verdwenen, net als die nichtjes van Barbara. Lana was inderdaad nogal cringe en dit slaat nu ook nergens op. Al komt het in de laatste gevallen gewoon door onrealistische SORAS-gevallen. Nina en Bing zijn veel te jong om al puberende kinderen te hebben.
't Echte en 't ware!
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:27:42 #168
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_206488473
De pubers van de familie Verduyn komen nu wel goed uit de verf. Ze hebben verhaallijnen waar ieder gezin mee te maken kan krijgen (inclusief Steef's pro-gamer fiasco) en ze maken ook echt wat mee zonder dat het er te dik bovenop ligt.
  zondag 30 oktober 2022 @ 00:35:51 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206494561
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:54 schreef Reijnxdv het volgende:

[..]
Ja precies dom dat ze dit weer proberen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 30 oktober 2022 @ 12:43:07 #170
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_206497499
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 13:40 schreef Japepk het volgende:
Op Videoland staan ineens afleveringen voor over een paar weken. Het appartement van Laura is in beeld! Na 16 (!) jaar eindelijk weer een eigen woning. Nu afwachten of dit het begin van het einde is, om haar nog één keer in het zonnetje te zetten.
Toch wel treurig dat ze in 16 jaar tijd, nadat ze na het vinden van asbest in haar vorige huis die een set had, nu eindelijk een echte woning heeft. Eerst een suite in de Rozenboom, daarna geloof ik nog de nooit vertoonde bovenwoning boven de Koning, en nu in het huis van Linda. Wat een zwervend bestaan zeg :'). En dat terwijl ze niet bepaald krap bij kas lijkt te zitten. _O-
pi_206499580
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 12:43 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Toch wel treurig dat ze in 16 jaar tijd, nadat ze na het vinden van asbest in haar vorige huis die een set had, nu eindelijk een echte woning heeft. Eerst een suite in de Rozenboom, daarna geloof ik nog de nooit vertoonde bovenwoning boven de Koning, en nu in het huis van Linda. Wat een zwervend bestaan zeg :'). En dat terwijl ze niet bepaald krap bij kas lijkt te zitten. _O-
Misschien zit ze juist niet krap bij kas door het niet hoeven betalen van hypotheek of huur of onderhoud van iets :+
pi_206540932
Wat een ontzettend traag en saai seizoen, tot nu toe.

Gedoe tussen Shanti en Rik: daar mag onderhand wel eens een einde aan komen. Het kabbelt maar voort… 💤💤

Nola: waarom weer een verhaallijn over een rebelse puber? Zoals hierboven al beschreven: het werkt niet! Bij Lana was dit ook een grote flop.

Afleveringen kennen ook geen duidelijke cliffhanger meer, zorgt er niet echt voor dat je de volgende dag weer wilt kijken. Spanning is echt zeer ver te zoeken! Smaakmakers van vorig seizoen, Billy en Richard, worden duidelijk gemist.

Het enige lichtpuntje is de wraak die Stefano lijkt te willen nemen. Kijkcijfers ook vaak onder de 700.000. Tijd voor actie!
pi_206541187
En wat is Merel irritant geworden zeg :’) die heeft sinds een paar weken ineens een karakterchange.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_206614193
De recast van Steef komt in beeld op 9 november. Tommy van Lent was een echt talent met een goeie kop, maar zijn vervanger viel me vooralsnog niet tegen. Met Marwan heeft hij vooralsnog een leuke chemie. Ik ben benieuwd naar zijn eerste Verduyn-familiescènes.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')