quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:46 schreef Claude_Viole het volgende:
Zo, de nieuwe afleveringen staan op Videoland. Enkel de app's werken niet en geven een error, maar via de website is het prima te bekijken
Aflevering 1:Heftige afleveringen. Zit ze nu te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, die was best heftig he,quote:
Ja en vooralquote:Op zondag 28 augustus 2022 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die was best heftig he,
Mooi stuk acteer werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja en vooral
[Ja dat was zeker heftig, had ik ook nog niet eerder gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs een realiatische dramaserie zou dit niet durven tonen. Mooi dat een soap dit wel doet. Het schuift een beetje naar een telenovelle, een Braziliaanse soap, die staan ook bekend daar ze maatschappelijje tema's zo ealistisch mogelijk proberen te vertellen. En ik snap zelfs de keuze voor de matige zomercliff nu beter. Het kakt nu ook niet direct na 2 aflevering in, al mag de volgende keer wel weer wat meer spektakelquote:Op zondag 28 augustus 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was zeker heftig, had ik ook nog niet eerder gezien.
Ja er mag wel iets gebeuren. Ik vermoed datquote:Op zondag 28 augustus 2022 16:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zelfs een realiatische dramaserie zou dit niet durven tonen. Mooi dat een soap dit wel doet. Het schuift een beetje naar een telenovelle, een Braziliaanse soap, die staan ook bekend daar ze maatschappelijje tema's zo ealistisch mogelijk proberen te vertellen. En ik snap zelfs de keuze voor de matige zomercliff nu beter. Het kakt nu ook niet direct na 2 aflevering in, al mag de volgende keer wel weer wat meer spektakel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat hoort ook een beetje bij gtst als het kon zat zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk in het vliegtuig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En ik misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat hoort ook een beetje bij gtst als het kon zat zekerJa geen steun van familie in deze. Maar die hebben vast geen contract meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk in het vliegtuig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had vooral die zus zo kort na de introductie nu wel sterk gevonden die gaan we nooit meer zien als ze nu niet komt.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen steun van familie in deze. Maar die hebben vast geen contract meer.
De denk ik ook niet. Sinds haar vader dood is niet meer geizen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had vooral die zus zo kort na de introductie nu wel sterk gevonden die gaan we nooit meer zien als ze nu niet komt.
De rol, en actrice waren toch niet erg sterk. Heel die verhaallijn heeft ook niet echt een inpact gehad, aangezien de rol van Martijn ook maar tijdelijk was. Vanaf het moment dat Jeff vroeg of hij zijn famillie al over zijn ziekte had verteld, wist ik al dat hij dood zou gaanquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De denk ik ook niet. Sinds haar vader dood is niet meer geizen.
Klopt was ook heel slecht en matig allemaal toen die gozer dood ging kreeg je muziek erbij alsof een dood was die jaren in de serie had gezeten.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De rol, en actrice waren toch niet erg sterk. Heel die verhaallijn heeft ook niet echt een inpact gehad, aangezien de rol van Martijn ook maar tijdelijk was. Vanaf het moment dat Jeff vroeg of hij zijn famillie al over zijn ziekte had verteld, wist ik al dat hij dood zou gaan
Ja. Dat was al vrij snel duidelijk. Wel jammer voond het wel een leuke gast voor in de seriequote:Op zondag 28 augustus 2022 20:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De rol, en actrice waren toch niet erg sterk. Heel die verhaallijn heeft ook niet echt een inpact gehad, aangezien de rol van Martijn ook maar tijdelijk was. Vanaf het moment dat Jeff vroeg of hij zijn famillie al over zijn ziekte had verteld, wist ik al dat hij dood zou gaan
Denk dat het merendeel van de kijkers toch via Videoland kijkt, op tv zal het wel blijven hangen rond de 850K. De kwaliteit van de serie is wel echt omhoog gegaan!quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:57 schreef GayGuy het volgende:
Ben wel heel benieuwd naar de kijkcijfers, zoals ze nu bezig zijn, verdienen zeer toch wel, dat die de lift omhoog in gaab
Heel verdrietig ja, ik werd er echt even stil van.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die videoland aflevering van vandaag
Ik had tranen in mijn ogen... Echt heel goed geacteerd!quote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:56 schreef YT123 het volgende:
[..]
Heel verdrietig ja, ik werd er echt even stil van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |