SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Dit is nog zeer goed speelbaar volgens de wet van Herbertquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
5 minuten is toch wel te overbruggen als Jumbo nog wat wilt.
TT is zo weer actueelquote:
Pidcock kan nog flink wat tijd pakken in de afdaling. Dan is het wachten of Jumbo vol wil gaan in het vlakke stuk daarnaquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
5 minuten is toch wel te overbruggen als Jumbo nog wat wilt.
Dat weet je nu al??quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Vingego wint de rit.
Kopman Kruijswijk op zijn Sastres.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wout schroeit dat in 4 minuten dichtquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is nog zeer goed speelbaar volgens de wet van Herbert
Wederom een pareltje.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik héb al een liedje voor hem gemaakt
.[ twitter ]
Met zijn 1500CCquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Groen trui zet zich dadelijk op kop van het peloton en blijven er nog 10 man over in het hooggebergte
Mooi en tot morgen wellicht!quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een DSQquote:
Dit is een goed liedjequote:Op donderdag 14 juli 2022 16:45 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Zoals ik net al zei, ik héb al een liedje gemaakt voor Vingegaard.
[ twitter ]
Dan ga ik nu lekker padel spelen. @hhh38quote:
Die Finnen hebben wel een knappe premier. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:45 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Zoals ik net al zei, ik héb al een liedje gemaakt voor Vingegaard.
[ twitter ]
En alsof hij bij terugkomst wellicht grote kans maakt om de rit te winnenquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:46 schreef wimderon het volgende:
Maarten brengt het nieuwtje dat Kobe op een halve minuut volgt alsof hij verslag doet van de finale sprint in de Ronde van Vlaanderen.
Die is toch dood?quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:46 schreef wimderon het volgende:
Maarten brengt het nieuwtje dat Kobe op een halve minuut volgt alsof hij verslag doet van de finale sprint in de Ronde van Vlaanderen.
Zolang mensen bij post #2 zeggen dat het de fipo is, is post #14 de dertiende post.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij mij 14. Hier gaat iets mis.
Er werd een post bij mij niet ingeladen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij mij 14. Hier gaat iets mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |