SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben de stokjes in de oren gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
De coronatesten zijn incorrect afgenomen
Stop de persen!
Ipv oraal, eh, anaal?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Ik zie ineens een link tussen Jumbo, Max Verstappen en zich misdragende Hollandersquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jumbo bezorgt ook daar de boodschappen?
Bron?quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Skal. Vereniging van keuringsartsen voor het basisonderwijs ofzoquote:
Ik denk dat dit nu mee gaat vallen. Al het geld zit nu in ONZE Max, en er moet nog illegaal vuurwerk worden gekocht aan het einde van dit jaar... Het houdt een keer op.quote:
Niet altijd makkelijk om het juiste gat te vinden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Stop de persen!
Ploegleider UAE positief. Verder wordt er slecht getest door ASO blijkbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nog iets gemist? Ik schakel net in
Te basaal?quote:
Frank Lammers.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie ineens een link tussen Jumbo, Max Verstappen en zich misdragende Hollanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |