Ik heb dat boek van Allen Carr gelezen, en die zegt dat hulpmiddelen gebruiken het domste is wat je kunt doen, want dan blijf je het maar rekken, iets wat GGMM net ook al zei.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je pleisters wil plakken zou ik trouwens een belletje naar de huisarts doen, volgens mij wordt er één poging vergoed.
Waarom stop je?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik nu 36 uur gestopt na 22 jaar roken
Het is rekken, maar ook afbouwen. Iets wat met verslaving niet per se gek is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van Allen Carr gelezen, en die zegt dat hulpmiddelen gebruiken het domste is wat je kunt doen, want dan blijf je het maar rekken, iets wat GGMM net ook al zei.
Ik at vorige week nog bij Bagel & Beans. Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom zit er in een bagel eigenlijk een gaatje?
Zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van Allen Carr gelezen, en die zegt dat hulpmiddelen gebruiken het domste is wat je kunt doen, want dan blijf je het maar rekken, iets wat GGMM net ook al zei.
Veel te duur voor wat je krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik at vorige week nog bij Bagel & Beans. Komt wel heel dichtbij zo.
Vreselijk hip gebeuren overigens.
Mee eens maat. Derhalve altijd voorbij gelopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik at vorige week nog bij Bagel & Beans. Komt wel heel dichtbij zo.
Vreselijk hip gebeuren overigens.
Heb over een paar weken een kleine chirurgische ingreep te ondergaan, en er werd me met klem verteld dat ik moest kappen met roken omdat de wond op die manier sneller geneest. Tevens ga ik veel geld besparen, zeker 100 euro per week, en als ik niet rook heb ik 's avonds ook (veel) minder zin in alcohol, dus da's als extra besparing ook mooi meegenomenquote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:50 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Nog even een leuk filmpje op de vrijdagmiddag ter voorbereiding op de vrimibo allen. Stukje neger.
7,50-8 euro per 20 zo'n beetje.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel peuken haal je daar tegenwoordig nog voor?
Vooral constant onrustig die eerste 3 á 4 dagen. Nergens anders aan kunnen denkenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Genot
Welke ontwenningsverschijnselen had je zoal? Kan evt ook via DM of PM.
Vreet jij die peuken op ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb over een paar weken een kleine chirurgische ingreep te ondergaan, en er werd me met klem verteld dat ik moest kappen met roken omdat de wond op die manier sneller geneest. Tevens ga ik veel geld besparen, zeker 100 euro per week, en als ik niet rook heb ik 's avonds ook (veel) minder zin in alcohol, dus da's als extra besparing ook mooi meegenomen
En uiteraard de gezondheid. Ik voel nú al dat ik ietsje dieper in kan ademen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |