SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 14-07-2022 13:32:42 ]
Oké Martijn.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft is er geen leeftijdsgrens in TDF.
Erg jammer dat je geen foto's hebt gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:neef_wuppie @:GGMM worstenbroodjes en hamkaasfoccaccia's
Aldus iemand die z'n alarm zet voor Promenade.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:ggmm kijkt geen wielrennen. De leegheid van zijn leven schokt me.
Ik zit over 3 weken een paar dagen in Lyon, overweeg sterk om een dag 's ochtends de trein te pakken naar Grenoble en een mooi rondje uit te stippelenquote:
Big brother tijdquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef Jumparound het volgende:
41 en al sinds november 99 op fok xD
Ik heb een prima level bereiktquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel boomers posten hier eigenlijk? Ik ben al 33 dat is al richting de kritieke leeftijd.
Ik ben hier dankzij De Gouden Kooi!quote:
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:neef_wuppie @:GGMM worstenbroodjes en hamkaasfoccaccia's
Dat stelt weinig voor, pas bij de Lautaret begint het echt op te lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Begin Galibier komt vast nog wel een tegenaanval, Perez en Louvel lijken me enkel vooruitgeschoven posten
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft is er geen leeftijdsgrens in TDF.
Yup. Dat was de aanleiding iddquote:
Team @ditisHuub een geweldenaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij team Huub of team Brainless?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |