SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 14-07-2022 13:32:42 ]
Oké Martijn.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft is er geen leeftijdsgrens in TDF.
Erg jammer dat je geen foto's hebt gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:neef_wuppie @:GGMM worstenbroodjes en hamkaasfoccaccia's
Aldus iemand die z'n alarm zet voor Promenade.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:ggmm kijkt geen wielrennen. De leegheid van zijn leven schokt me.
Ik zit over 3 weken een paar dagen in Lyon, overweeg sterk om een dag 's ochtends de trein te pakken naar Grenoble en een mooi rondje uit te stippelenquote:
Big brother tijdquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef Jumparound het volgende:
41 en al sinds november 99 op fok xD
Ik heb een prima level bereiktquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel boomers posten hier eigenlijk? Ik ben al 33 dat is al richting de kritieke leeftijd.
Ik ben hier dankzij De Gouden Kooi!quote:
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:neef_wuppie @:GGMM worstenbroodjes en hamkaasfoccaccia's
Dat stelt weinig voor, pas bij de Lautaret begint het echt op te lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:32 schreef Marcoss het volgende:
Begin Galibier komt vast nog wel een tegenaanval, Perez en Louvel lijken me enkel vooruitgeschoven posten
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Wat mij betreft is er geen leeftijdsgrens in TDF.
Yup. Dat was de aanleiding iddquote:
Team @ditisHuub een geweldenaar.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was jij team Huub of team Brainless?
Niet als de playert hebtquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:36 schreef EinarBoe het volgende:
Luister nu een stukje Eurosport en het bevalt me misschien nog wel het meest van alle commentatorduo's die we in deze Tour kunnen horen. Helaas zitten ze met die reclames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |